Bouwjaar | 01-12-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.003 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SN-221-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.953 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2008 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 152.003 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | SN-221-J Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.953 cc |
Vermogen | 210 kW (286 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Centrum Raaijmakers B.V. |
Contactpersoon | Bart Raaijmakers |
Adres | Ekkersrijt 3010 |
Postcode | 5692 CA |
Plaats | Son En Breugel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 745062 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.acrauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr. 2008 - mei 2010
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 70 liter
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Wielbasis: 277 cm
Inhoud laadruimte: 495/1.455 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.746 kg
Laadvermogen: 694 kg
GVW: 2.440 kg
Max. trekgewicht: 2.000 kg (ongeremd 750 kg)
Max. dakbelasting: 100 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 284 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 11,7 l/100km (1 op 8,5)
Brandstofverbruik in de stad: 17,3 l/100km (1 op 5,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Historie
Aantal eigenaren: 4
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal
Auto is uitgevoerd in een facelift uitvoering met nieuw type bumpers !
Voertuig- en merk specifieke opties (Auto VIN)
Buitenspiegel inklapbaar
Koplamp-reiniging-installatie
Portierruit voor water afwerend
Ruiten gelaagd glas
Spiegel verlicht
vierwielaandrijving
Xenon-koplamp adaptief
2-lagen metallic
2953ccm 210kw
6-versnelling automaat
airco-automaat
Alarminstallatie
Audiosysteem high performance
Bestuurderstoel elektrisch/geheugen
Binnenspiegel dimmend
Binnenspiegel met kompas
dakreling antraciet
Decor hout eiken
Eindstuk uitlaat dubbel
Gedeelte leeruitvoering
Gevent remschijven achter
Handrem elektrisch
Keyless entry
Kindersloten elektrisch
Kinderzitje(s) achter geïntegreerd
Middenarmsteun achter
mistlampen
Parkeerhulp voor/achter
regensensor
Trekhaak
Voorruit infra rood ref
Va vin 012018
= Bedrijfsinformatie =
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Wij berekenen geen afleveringskosten !!! De prijs op internet is de verkoop prijs incl. APK. Al onze auto`s zijn NAP (nationale autopas) goedgekeurd of zijn voorzien van een Belgische Carpass. Aanvullende garantie tegen meerprijs is mogelijk alsmede extra onderhoud. Zie onze website www.acrauto.nl
Inruil is altijd mogelijk. Met al meer dan 35 jaar ervaring staan wij graag voor u klaar ! Voor meer informatie kunt u contact opnemen met +31 (0)499-745062. Kijk ook eens op onze website www.acrauto.nl !!!!
WIJ HEBBEN 2 LOCATIES 100 METER VAN ELKAAR. OP DE EERSTE FOTO STAAT DE LOCATIE VAN DE AUTO. EKKERSRIJT 3010 OF EKKERSRIJT 1001 IN SON.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.