Bouwjaar | 2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.027 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GL-690-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
€ 17.985,-
Algemeen
Bouwjaar | 2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 138.027 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GL-690-B Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.999 cc |
Vermogen | 149 kW (203 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Etten-Leur |
Contactpersoon | Bart Ossenblok |
Adres | Mon Plaisir 100 |
Postcode | 4879 AT |
Plaats | Etten-Leur |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)76 - 5041044 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarage-etten-leur.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
All-in RIJKLAAR-prijs, inclusief een onderhoudsbeurt, nieuwe APK en 12 maanden Bovag garantie. ZONDER bijkomende kosten! Ook zorgen wij voor een vol jaar pechhulp service! Om een goede indruk te krijgen van deze auto nodigen wij u graag uit voor een bezoek aan onze showroom. Wij zijn VAKGARAGE ETTEN-LEUR: Het adres waar BETAALBAAR autorijden en SERVICE hand in hand gaan! Hoewel aan de informatie in onze advertenties de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Meteen contact? Bel ons dan via 076 504 10 44. WhatsAppen kan ook via 06 83 55 40 81
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.