![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 15-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.094 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 15-03-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 16.094 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 334 kW (455 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AutoOnline Loon op zand |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hoogt 12B |
Postcode | 5175 AX |
Plaats | Loon op Zand |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)78 - 2001054 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoonline.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: mei 2022 - mei 2024
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 335 kW (455 PK)
Vermogen elektromotor(en): 107 kW (145 PK)
Vermogen brandstofmotor: 228 kW (310 PK)
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 8 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 71 liter
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 2.063 kg
Wielbasis: 287 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Energielabel: A
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiėle informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Volvo XC60 2.0 Recharge T8 AWD Ultimate Dark?Panoramadak?Head-up Display?Harman / Kardon?360 Camera?Stoelverwarming?Virtual Cockpit?
Bouwjaar: 2023
Kilometerstand: 16.094
Qua leeftijd komt deze Volvo XC60 net kijken. Frisse kilometerstand, laatste technologie, actuele snufjes. Net niet nieuw, en dus heel betaalbaar! Op een dag rijden we allemaal elektrisch. Maar voor nu is de hybride oplossing van elektrisch en benzine ideaal! Zo ook bij deze Volvo XC60. Binnenin zien we een fraai afgewerkt lederen interieur. Zit u goed? De stoelen zijn eenvoudig instelbaar dankzij de elektrische bediening met geheugen. U zult absoluut de luxe waarderen van de stoelverwarming, verwarmbare achterbank, en het verwarmbare stuur dat inbegrepen is in dit voertuig. Het interieur glanst in daglicht door het elektrisch bedienbare panoramadak. Met een druk op de knop gaat de elektrische achterklep open. Tot de uitrusting van deze Volvo behoren ook 20 inch lichtmetalen velgen, Full LED koplampen, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.
U leest alle belangrijke functies helder af dankzij het digitale dashboard. De functie van de 360 graden camera in deze auto is om u een totaaloverzicht van de omgeving te geven, ongeacht hoe smal de straat of parkeerplek is. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Gemak dient de mens. Dankzij de spraaksturing bedient u de belangrijkste functie met uw stem. De ingebouwde Connected Services vertellen u via de app alles over de status van de auto. Locatie, onderhoudsstatus, brandstofpeil en nog veel meer! U bent in deze Volvo ook voorzien van Harman Kardon-audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, kruisend verkeer detectie, automatische airconditioning en draadloos opladen.
Het zal u verbazen hoe deze auto in staat is om voor u de omgeving en het verkeer om u heen in de gaten te houden. Jachtvliegers doen het al jaren, maar u kunt het nu ook: met de head-up display functie-informatie aflezen zonder uw ogen van de weg te halen. Dat de auto steeds meer taken van de bestuurder overneemt, merkt u bijvoorbeeld aan het sys
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
![Autotest | Volvo XC60 Recht op het doel af](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4163/volvo-xc60.jpg)
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.