Bouwjaar | 11-08-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.518 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-200-FG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
€ 15.995,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-08-2014 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.518 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-200-FG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.969 cc |
Vermogen | 133 kW (181 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage van Uden B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Spurkstraat 38 |
Postcode | 5275 JC |
Plaats | Den Dungen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5941349 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.garagevanuden.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: nov. 2013 - apr. 2015
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 189 x 171 cm
Wielbasis: 277 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.603 kg
Laadvermogen: 697 kg
GVW: 2.300 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik in de stad: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.