Bouwjaar | 11-04-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 119.450 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
€ 13.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 11-04-2013 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 119.450 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | - |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 100 kW (136 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Holva |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Dragonder 12A |
Postcode | 5554 GM |
Plaats | Valkenswaard |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41121304 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfholva.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Gewichten
Ledig gewicht: 1.731 kg
Laadvermogen: 774 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 157 per kwartaal
Nette eerste eigenaar volvo xc60 bedrijfswagen van het bouw jaar 2013!
GRIJS KENTEKEN UITVOERING!!
dealer onderhouden auto laatste beurt gehad bij 118400 km.
kilometerstand 100% gegarandeerd.
1600 kg geremd trekgewicht!!
euro 5 motor
carpass (NAP) keuringrapport en onderhoudsboek aanwezig.
Wij kochten deze Volvo in belgie van de eerste zakelijke eigenaar.
In eigen beheer omgebouwd naar grijs kenteken, dus nog niet eerder is de laadruimte gebruikt.
fijne luxe uitvoering met de degelijke 5 cilinder motor, met een aantoonbaar aantrekkelijke kilometerstand.
prijs is ex btw btw is verrekenbaar voor ondernemers
prijs 13999,-
alle inruil mogelijk
Voor meer informatie of een afspraak gelieve te bellen naar 06-41121304
enkel op afspraak geopend van 09.00 tot 20.00
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC60 | Recht op het doel af
Volvo heeft een duidelijk plan. Vanaf het jaar 2020 mogen in een Volvo geen doden of zwaargewonden meer vallen door ongelukken. Vanaf 2025 moet iedere Volvo deels of zelfs geheel elektrisch zijn aangedreven. Hoe ver is Volvo met deze plannen? Een proefrit met de XC60 geeft het antwoord.
De Volvo XC60 wordt gekocht om de veiligheid en functionaliteit. De T8 is dankzij hybride-aandrijving extreem snel en toch zuinig. Een verstandige keuze.
Plus
- snel en zuinig
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- bandengeluiden overheersend aanwezig
- Pilot Assist haalt rechts in
Conclusie
Ligt Volvo op koers? Zullen er vanaf 2020 geen doden of zwaargewonden meer vallen in een Volvo? En zullen alle Volvo's vanaf 2025 deels of geheel elektrisch rijden? Een proefrit met de "XC60 T8 TwinEngine" wijst er op dat Volvo op koers ligt.
Als het gaat om veiligheid, levert Volvo alles wat de concurrentie biedt, maar gaat daarbij steeds net een stapje verder. Zo remt de XC60 niet alleen voor gevaar, maar kan de auto ook uitwijken. Daarbij zet Volvo meer rekenkracht in, waardoor de systemen betrouwbaarder werken. Dat geeft meer vertrouwen en maakt de acceptatie van de geheel zelfrijdende auto uiteindelijk makkelijker.
De hybride-aandrijflijn in de XC60 T8 doet precies wat deze moet doen: het verbruik sterk verlagen en tegelijkertijd meer comfort en betere prestaties bieden. Dat comfort werd in de testauto overigens iets verstoord door de nadrukkelijk aanwezige bandengeluiden. De prestaties van de T8 zijn in één woord uitmuntend.