Bouwjaar | 02-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 68.195 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.477 cc |
Vermogen | 192 kW (262 pk) |
€ 34.195,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-06-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 68.195 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.477 cc |
Vermogen | 192 kW (262 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Knook Select B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Huifakkerstraat 12 |
Postcode | 4815 PN |
Plaats | Breda |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21377527 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.knook-select.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2018 - 2022
Technische informatie
Koppel: 265 Nm
Aantal cilinders: 3
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 48 liter
Actieradius: 45 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,3 s
Topsnelheid: 205 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 443 x 187 cm
Wielbasis: 270 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.712 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 2.290 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 41 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,1 l/100km (1 op 47,6)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Basispakket (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Op afspraak geopend! Om zo efficiënt mogelijk te kunnen werken én echt tijd te kunnen maken voor onze klanten, werken wij uitsluitend op afspraak. Bel, WhatsApp of mail gerust voor een bezichtiging. Wij zijn graag duidelijk en transparant. Geen verrassingen, je weet waar je aan toe bent. Inruil is uiteraard mogelijk. Tenzij anders vermeld, worden al onze auto's geleverd zonder enige vorm van achterstallig onderhoud en inclusief geldige APK, tellerrapport (indien voorhanden), onderhoudshistorie, 2 sleutels, wettelijke garantie en volledig gereconditioneerd. Vrijwel al onze occasions kunnen tegen meerprijs worden geleverd met extra aanvullende garantie en onderhoud. Maar iedere auto is uniek, dus informeer naar de mogelijkheden. Deze advertentie is met de grootste zorg samengesteld. Het kan zich echter voordoen dat er toch een fout in staat. Daarom kunnen aan deze advertentie geen rechten worden ontleend. Wilt u graag weten of bijvoorbeeld de kilometerstand juist is? Of dat de voor u essentiële optie aanwezig is? Neem dan gerust contact met ons op.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo XC40 | Natuurlijke doorstroming
De Volvo XC40 is een groot succes. Dat dankt het model mede aan de elektrisch aangedreven versie. Die is sterker, stiller, comfortabeler en veel voordeliger per kilometer dan de varianten met verbrandingsmotor. Echter, tot nu toe was de "XC40 Recharge" met zijn overweldigende vermogen en vierwielaandrijving een stuk duurder dan de conventionele uitvoeringen. Daar komt nu verandering in met een versie met een realistisch vermogen en tweewielaandrijving. Zal deze "Single Engine" (P6) het succes van de XC40 verder versterken?
De Volvo XC40 ReCharge P6 is een compacte SUV met elektrische aandrijving. De P6 kost hetzelfde als een vergelijkbare SUV met verbrandingsmotor, maar rijdt beter en is voordeliger per kilometer.
Plus
- nette prijs
- groot bereik / snel opladen
- comfortabel
Min
- lichte fluittoon hoorbaar van elektromotor
- Android Mobile geeft zorgen over privacy en toekomst
- voorwielen kunnen motorvermogen nauwelijks verwerken
Conclusie
De Volvo XC40 is een waar verkoopsucces. Dat is onder andere te danken aan de typisch Scandinavische, ingetogen vormgeving, de ruimte en natuurlijk de bovengemiddelde aandacht voor veiligheid.
Het succes is ook te danken aan de (deels) elektrisch aangedreven versies. Echter, tot nu toe waren dat (plugin) hybrides en een supersnelle "dual engine". De "XC40 Recharge P6 Single Engine" vormt daarop een welkome aanvulling met een bescheiden vermogen en daarom ook een bescheiden prijs. De "Volvo XC40 P6" kost hetzelfde als een soortgelijke SUV met verbrandingsmotor, maar is stiller, sneller, schoner en voordeliger.
Op de vraag "zal de Single Engine het succes van de XC40 verder versterken?" is het antwoord echter "nee". Wat deze versie vooral zal doen is het succes verlengen. De vraag naar auto's met verbrandingsmotor loopt sterk terug en deze betaalbare P6 maakt doorstroming naar de elektrische XC40 eenvoudig.