Bouwjaar | 20-10-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.902 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KN-318-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | - |
€ 10.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-10-2016 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 200.902 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KN-318-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Aarle Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Handelsstraat 5 |
Postcode | 5391 LP |
Plaats | Nuland |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 5324118 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanaarle.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2016 - apr. 2018
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 120 kW (163 PK)
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 5
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Tankinhoud: 45 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.880 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 341 per kwartaal
Kijk voor meer info op www.vanaarle.nl
= Bedrijfsinformatie =
Van Aarle Nuland al meer dan 32 jaar de Volvo specialist bij uitstek met een gemiddelde voorraad van 125 Volvo's.
De door ons aangeboden auto's zijn veelal zakelijk gereden met volledige onderhoudshistorie,en worden na een check-in met een scherpe prijsstelling aangeboden.Bij ons kunt u ook terecht voor alle onderhoudswerkzaamheden,Wij beschikken over goed opgeleide monteurs met veel Volvo know-how en maken gebruik van het originele Volvo diagnosesysteem en onderdelen. Check onze website www.vanaarle.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.