Bouwjaar | 22-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.109 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HN-436-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 22-12-2015 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 218.109 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | HN-436-P Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.400 cc |
Vermogen | 161 kW (219 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Diba |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wolput 14 |
Postcode | 5251 CG |
Plaats | Vlijmen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)73 - 7853488 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfdiba.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Vermogen: 162 kW (220 PK)
Vermogen elektromotor(en): 50 kW (68 PK)
Aantal cilinders: 5
Aandrijving
Brandstofsoort: Hybride (elektrisch en diesel)
Plug-in hybride: Ja
Hybride aandrijving: parallel (voortbeweging door elektromotor(en) en/of verbrandingsmotor)
Actieradius: 50 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Bandenmaat: 235/45 R18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 464 x 187 x 148 cm
Wielbasis: 278 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.880 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 11 kWh
Accu laden: Type 2, 1-fase, 3.7 kW
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 48 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,8 l/100km (1 op 55,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 22,4 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 341 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Diba is aangesloten bij BOVAG, wij kopen onze occasions bij dealers in, controleren de auto's van te voren en maken de auto klaar om de weg op te gaan.
Wat u van ons kunt verwachten:
o 12 maanden Bovag garantie! (Zie voorwaarden)
o Tenaamstelling en vrijwaring van voertuigen op locatie!
o 7 dagen geopend op afspraak! (ook in de avond uren)
o Technische controle.
o Minimaal 6 maanden APK.
o Controle vloeistoffen en verlichting.
o Professioneel reinigen exterieur en interieur.
o Gecontroleerde kilometerstand (NAP).
Uiteraard is inruil van uw huidige auto of motor bij ons mogelijk.
(Foto's kunt u per whats app sturen naar +31687862479 of mailen naar verkoop@autobedrijfdiba.nl)
Graag verwelkomen wij u bij ons in de showroom te Vlijmen onder het genot van een kopje koffie!
Om teleurstellingen te voorkomen wil ik u verzoeken om eerst met ons telefonisch contact op te nemen voor een afspraak.
We ontmoeten u graag!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volvo V60 T8 | Met één been in de toekomst
Een samenvatting van een eerdere test van de Volvo V60: een fijne, ruime en veilige auto, maar niet al te zuinig. Een samenvatting van een eerder testverslag van de Volvo S60: heerlijke reisauto, maar een te hoog verbruik. Geen probleem zei men bij Volvo: probeer de V60 T8 met plug-in hybride aandrijving. Zo gezegd, zo gedaan.
De Volvo V60 T8 is uiterst comfortabel, supersnel en superzuinig, tenminste als de accu van het plug-in hybride systeem consequent wordt geladen. Geen koopje.
Plus
- bijzonder snel
- uiterst comfortabel
- veel aandacht voor veiligheid
Min
- geen koopje
- onhandige / gevaarlijke locatie laadaansluiting
Conclusie
Eerdere proefritten met de Volvo's S60 en V60 resulteerden beide in dezelfde conclusie: prima auto's, maar het verbruik is te hoog. De hier gereden V60 T8 lost dat probleem absoluut op. Indien consequent wordt geladen, is de V60 T8 zeer zuinig. Dankzij de elektrische aandrijving is de V60 T8 ook nog eens stiller en verfijnder dan een standaard V60 of S60. Als klap op de vuurpijl liggen de prestaties op sportwagen-niveau en is de V60 T8 een echte bruut. De bijzondere techniek gaat niet ten koste van de veiligheid, het weggedrag of de binnenruimte.
Daarmee lijkt de V60 T8 te mooi om waar te zijn en tot op zekere hoogte is dat ook zo. De prijs ligt namelijk zo'n 10.000 euro boven die van een standaard V60 of S60. Door steeds te kiezen voor beide is dit een auto die met één been in de toekomst en één been in het verleden lijkt te staan. Maar ook daarvoor valt wat te zeggen: wie (nog) niet klaar is voor de geheel elektrische auto, heeft aan deze T8 zonder enige twijfel de ultieme V60.