Volkswagen UP! 1.0 cross up BlueMotion
€ 8.250,-
Bouwjaar | 08-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.633 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-300-LB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-01-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 38.633 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-300-LB Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Adrie van Leijsen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Slof 4 |
Postcode | 5107 RJ |
Plaats | Dongen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)162 - 318862 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.leijsen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,2 s
Topsnelheid: 172 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 356 x 165 x 152 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 896 kg
Laadvermogen: 404 kg
GVW: 1.300 kg
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Staat
Aantal sleutels: 2 (3 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Inruil en garantie is altijd bespreekbaar.
Wij zijn lid van de Bovag, de Nationale Autopas en Bosch Car Service.
Bel voor een proefrit naar 0162-318862 of mail naar info@leijsen.nl
Ga ook eens naar www.leijsen.nl voor een overzicht van al onze occasions.
(drukfouten voorbehouden)
U kunt natuurlijk ook altijd een kijkje komen nemen in onze showroom! Onze openingstijden zijn als volgt:
Maandag t/m vrijdag: 08:00 uur - 18:00 uur
Zaterdag: op afspraak
Auto's halen en/of brengen buiten openingstijden op afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Up! | Kartoffeln met pizza
Kartoffelen met pizza, dat klinkt als een ongebruikelijke combinatie. Toch is dat de combinatie waarmee Volkswagen de markt voor kleine auto's definitief wil veroveren. Traditioneel zijn het de Italiaanse fabrikanten die meesters zijn in het bouwen van kleine, begeerlijke autootjes. Duitsers bouwen grote, degelijke auto's. De Up moet beide nu combineren: de compacte afmetingen en pittige prestaties van een Italiaan met Duitse degelijkheid.
De Volkswagen Up! combineert Duitse degelijkheid en Italiaanse vormgeving. Met de Up! wil VW eindelijk doorbreken in het A-segment en de auto heeft alle kwaliteiten in huis om dat waar te maken.
Plus
- wendbaar, overzichtelijk en vlot
- zeer zuinig
- moderne, bruikbare techniek
Min
- hoedenplank scharniert niet mee met achterklep
- trage werking en onhandige bediening navigatiesysteem
- stuurwiel alleen in hoogte verstelbaar, niet in afstand tot de bestuurder
Conclusie
Kartoffeln (aardappelen) met pizza klinkt misschien als een onsmakelijke combinatie. Duitse degelijkheid in combinatie met Italiaanse flair klinkt heel wat aantrekkelijker en dat is precies wat de Volkswagen Up! biedt. Volkswagens nieuwe instapmodel is door een Italiaan getekend en voelt zich helemaal thuis in druk stadsverkeer.
Dankzij de nuchtere Duitse inbreng is de Up! degelijk gebouwd en is er veel aandacht voor veiligheid en milieuvriendelijkheid. Terwijl Volkswagen zeer succesvol is in bijna alle segmenten van de automarkt, is dat in het laagste segment (met de Lupo en Fox) nooit gelukt. De Up! heeft alles in zich om Volkswagen het succes te brengen dat met de voorgangers uitbleef.