Volkswagen Tiguan 2.0 TSI R LINE 4Motion AUTOMAAT PANORAMA
€ 7.999,-
Bouwjaar | 13-07-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.380 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-XBX-85 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 13-07-2009 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.380 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 8-XBX-85 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 125 kW (170 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | AE Mobility |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rooseindsestraat 27 |
Postcode | 5705 BP |
Plaats | Helmond |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 13823628 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.567 kg
Laadvermogen: 653 kg
GVW: 2.220 kg
Max. trekgewicht: 2.200 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 234 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik in de stad: 13,5 l/100km (1 op 7,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 267 - € 292 per kwartaal
Sportieve Volkswagen Tiguan 2.0 TSI uit 2009, met 170 pk heeft 220.000 gelopen origineel
Leuke R LINE uitvoering zonder mankementen, met de volgende opties:
Climate controle
Cruise controle
Leder interieur
Automaat dsg
Velgen
4 Motion
Trekhaak
Dakrails
Navigatie
Carkit
Panorama
Pdc achter
Sportvelgen
R Line
Elektrische handrem
Privacy glass
Mistlampen
Multifunctioneel stuurwiel
Uitgebreide boardcomputer
Dealer boekjes aanwezig
Etc
Kortom zeer leuke volle Tiguan met juiste opties pakket!
= Bedrijfsinformatie =
Graag telefonisch afspraak maken voor bezichtiging.
Inruil is altijd mogelijk!
Wij kunnen 24/7 autos op naam zetten!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.