Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 4Motion 3X R-Line | Pano | Leder | Memory | Virtual | Camera | Elektr Achterklep | Lane & Side Assis
€ 35.500,-
Bouwjaar | 2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.800 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 163 kW (222 pk) |
Volkswagen Tiguan 2.0 TSI 4Motion 3X R-Line | Pano | Leder | Memory | Virtual | Camera | Elektr Achterklep | Lane & Side Assis
€ 35.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 2017 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 76.800 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 163 kW (222 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Jacobi Exclusive B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Savoor 1c |
Postcode | 5541 SK |
Plaats | Reusel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21953964 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jacobi-exclusive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Acceleratie (0-100): 6,5 s
Topsnelheid: 220 km/u
Ledig gewicht: 1.569 kg
Wielbasis: 268 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Energielabel: F
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
- Dealeronderhouden
- Al onze auto's komen rechtstreeks vanuit de dealer !
- Technisch en optisch 100 punten
- Al onze autos zijn 100% schadevrij en geen schadeverleden !
Voor een bezichtiging van deze Volkswagen Tiguan 3X R-Line graag vooraf telefonisch contact.
Wilt u liever de auto leasen? Samen met BD Lease stellen we graag een vrijblijvend aanbod voor u op onder uw gewenste voorwaarden en condities.
Wenst u uw maandtarief indicatief te berekenen en/of wenst u meer informatie over operationele en financiële lease, stuur ons een mail voor meer informatie.
*Deze advertentie is samengesteld met de grootste zorg, echter sluiten wij spel- en systeemfouten niet uit. Gelieve telefonisch contact met ons op te nemen voor vragen over uitrusting en overige informatie.*
Inruil, garantie en financiering mogelijk
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.