Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Sport&Style

€ 11.450,-

Bouwjaar 17-04-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.188 km
Deuren 5
Kenteken 33-TVJ-7 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Sport&Style


€ 11.450,-

Algemeen

Bouwjaar 17-04-2012
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.188 km
Deuren 5
Kenteken 33-TVJ-7 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam van Kuringe v.o.f.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kromakker 1
Postcode 5296 NR
Plaats Esch
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)411 - 601359 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vankuringeautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/50 R18
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 181 x 170 cm
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.401 kg
Laadvermogen: 679 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 545): Afleverpakket B: AFLEVERINGS PAKKET B :AUTO`S VANAF €4500 EURO WIJ BIEDEN OP ONZE OCCASIONS VANAF €4500,- EEN AFLEVERPAKKET B AAN OM U MET EEN GERUST HART DE WEG OP TA LATEN GAAN. - AFLEVERINGS BEURT - NIEUWE APK - BOVAG GARANTIE 6 MND - TENAAMSTELLEN - NATIONALE AUTOPAS
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Zoek je een Volkswagen? Dan is de kans groot dat je huidige auto ook een Volkswagen is. Want Volkswagen -rijders zijn de meest merkentrouwe bestuurders. En met een goede reden. Das Auto. Niet voor niks. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Tiguan ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor zijn aan boord.

De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. U kunt tijdens de rit uw ogen steeds op de weg houden, want het audiosysteem en het navigatiesysteem kunt u bedienen vanaf het stuur. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van automatische airconditioning is voorzien. Met de aanwezige parkeersensoren weet u altijd zeker of het past. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Volkswagen is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Extra opties op deze auto zijn: cruise control en cen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Tiguan | De gewone SUV

Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?

Autotest | Volkswagen Tiguan De gewone SUV

De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept

Plus

  • nuchter en vertrouwd
  • relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
  • ruim en praktisch

Min

  • bijna dagelijks melding over storing in sensoren
  • Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)

Conclusie

Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.

Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.

Deel deze advertentie