Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Sport&Style Navi - PDC - LMV

€ 7.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-07-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 197.195 km
Deuren 5
Kenteken J-761-HH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Sport&Style Navi - PDC - LMV


€ 7.999,-

Algemeen

Bouwjaar 01-07-2011
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 197.195 km
Deuren 5
Kenteken J-761-HH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RJO Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spundelseweg 35B
Postcode 4715 RB
Plaats Rucphen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11954445 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rjo-trading.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 184 km/u

Maten
Wielbasis: 260 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.412 kg
Laadvermogen: 668 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 152 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Staat
Aantal sleutels: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

Volkswagen staat voor innovatieve techniek en hoogstaande kwaliteit. Het zijn eigenschappen die u in alle modellen kunt terugzien. Ook deze Tiguan is op en top een Volkswagen. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Tiguan. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde versnellingsbak. Deze Volkswagen Tiguan heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, actieve hoofdsteunen en verstelbare lendensteunen.

Deze Volkswagen is voorzien van knoppen op het stuur om het audiosysteem te bedienen. Automatische airconditioning verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Soms heeft u meer parkeerruimte dan u denkt. Maar soms ook niet. De parkeersensoren vertellen precies hoeveel. Het luxeniveau in deze Volkswagen is niet alleen gericht op comfort, maar ook op uw veiligheid. Tal van sensoren helpen u om de omgeving in de gaten te houden. De automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat automatisch de verlichting wordt ingeschakeld als het donker wordt, wat bijvoorbeeld in tunnels erg handig is. En de regensensor zet de ruitenwissers aan zonder dat u eraan hoeft te denken. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Zo kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Deze auto is voorzien van buitentemperatuurmeter, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bestuurders-informatie-systeem.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Tiguan samen. Stilstaan op een aflopend of schuin stuk weg? De hill hold control zorgt dat u probleemloos op uw plek blijft. En zodra u het gaspedaal activeert, rijdt u zo weg.

Wilt u deze auto bekijken en er eventueel mee rijden? Mail ons dan of bel ons, zodat we de auto voor u klaar kunnen zetten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Tiguan | De gewone SUV

Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?

Autotest | Volkswagen Tiguan De gewone SUV

De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept

Plus

  • nuchter en vertrouwd
  • relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
  • ruim en praktisch

Min

  • bijna dagelijks melding over storing in sensoren
  • Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)

Conclusie

Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.

Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.

Deel deze advertentie