Volkswagen Tiguan 1.4 TSI Sport&Style 2x R-LINE Panorama STAAT
€ 9.995,-
Bouwjaar | 20-04-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.441 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 28-PZX-7 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 20-04-2011 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 196.441 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 28-PZX-7 Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Troost Car Trade |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | heuvel 54 54 |
Postcode | 5502 AL |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24563668 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.troostcartrade.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/55 R17
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 197 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 181 x 169 cm
Wielbasis: 260 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.410 kg
Laadvermogen: 670 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Om u zo voordelig mogelijk de auto aan te bieden zijn onze prijzen gebaseerd op basis van zo meenemen. Uiteraard kunt u ook kiezen voor ons garantiepakket, vraag naar de voorwaarden.
Nederlandse auto met NAP in perfecte staat
Distributie vervangen.
= Bedrijfsinformatie =
Troost Car Trade is een klein bedrijf dat is gespecialiseerd in jong gebruikte auto's. al onze auto's zijn voorzien van onderhoudshistorie & NAP. Zo heeft u optimale zekerheid van een goed onderhouden auto. Inruil van uw huidige auto is bij ons altijd mogelijk. Ook zoeken wij in opdracht naar een geschikte auto voor u.
Al onze auto's worden afgeleverd met een professionele poetsbeurt.
Voor een bezichtiging/ proefrit bel 06-24563668
In overleg geopend in de avond of op zondag.
Troost Car Trade
Heuvel 54
5502 AL Veldhoven
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Tiguan | De gewone SUV
Volkswagen introduceert de derde generatie van de Tiguan. De eerste twee generaties waren zeer succesvol dankzij het veelzijdige karakter. De eerste kon zich daadwerkelijk redden in het terrein en was toch even nuchter als iedere andere Volkswagen. De tweede Tiguan voegde meer elektronica toe voor comfort en gemak. Wat heeft de derde generatie van de Tiguan aan nieuws te bieden?
De Volkswagen Tiguan is de meest nuchtere auto in zijn soort. Hier geen uiterlijk vertoon, geen innovatieve techniek en geen avontuur. De Tiguan is een moderne gezinsauto, maar volgens klassiek recept
Plus
- nuchter en vertrouwd
- relatief zuinige mild-hybrid aandrijving
- ruim en praktisch
Min
- bijna dagelijks melding over storing in sensoren
- Volkswagens eigen ID.4 is in ieder opzicht superieur (en voordeliger!)
Conclusie
Wat heeft de derde generatie van de Volkswagen Tiguan te bieden? Terwijl Volkswagen met de ID-modellen het uiterste van zijn kunnen toont, kiest het met de Tiguan voor het vertrouwde. Tegenover al het nieuwe en vooruitstrevende van de ID.4, is de Tiguan een nog behoudendere versie van het bestaande concept. De avontuurlijke alleskunner van weleer is een pure gezinsauto geworden. Het nieuws is beperkt tot een enkel ergonomisch foefje (de verlichting en de multi-functie knop). Daarbij zijn hybride-motoren nu standaard.
Na een week rijden is de conclusie daarom: er is niets mis met de Tiguan, maar de auto doet ook niets beter dan gemiddeld. Op geen enkele manier steekt de Tiguan boven de middelmaat uit. Dat klinkt misschien als een belediging, maar kenmerkt een auto die als de standaard kan worden gezien. En daar is de fabrikant opnieuw in geslaagd: de Tiguan is de gewone SUV van Volkswagen.