Volkswagen T-Cross 1.5 TSI Style Business R 2021 DSG | Carplay | Navigatie | Bluetooth | Camera | Stoelverwarming | Climate control | Dealer onderhouden | Cruise control
€ 25.499,-
Bouwjaar | 23-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.182 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-723-SG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.5 TSI Style Business R 2021 DSG | Carplay | Navigatie | Bluetooth | Camera | Stoelverwarming | Climate control | Dealer onderhouden | Cruise control
€ 25.499,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-07-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.182 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-723-SG Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thomas Rutten B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Randweg Zuid 40 |
Postcode | 6021 PT |
Plaats | Budel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 218050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.thomas-rutten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2023
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.224 kg
Laadvermogen: 566 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieur: Flanelgrijs-antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 150 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,43 l/100km (1 op 18,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Het zijn de unieke kwaliteiten van een Volkswagen die zorgen dat hun berijders zo trouw zijn aan het merk. Dat blijkt ook weer bij deze T-Cross, met zijn doordachte ontwerp en zijn hoogstaande bouwkwaliteit. Strak, sportief, opvallend. De R-Line styling maakt van deze Volkswagen T-Cross een echte blikvanger. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze T-Cross. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. In het interieur domineren de sportstoelen, die er niet alleen stijlvol uitzien, maar die u ook optimaal ondersteunen tijdens de rit. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Comfortabel en veilig achteruitrijden gaat gemakkelijker dan ooit met behulp van de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Spraaksturing is onderdeel van de uitrusting van deze auto. Met uw stem kunt u de belangrijkste voertuigfuncties bedienen. Had u de auto nou wel afgesloten? Met Connected Services checkt u het overal en altijd. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard navigatiesysteem. Deze Volkswagen is voorzien van automatische airconditioning, draadloos opladen, DAB ontvangst, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur.
Geavanceerde technische systemen houden tijdens elke rit het verkeer in de gaten en reageren op potentieel gevaarlijke situaties. Ongemerkt buiten de rijstrook raken? Nee hoor, het Lane-keeping systeem waarschuwt en corrigeert. Het systeem van forward collision warning, of in gewoon Nederlands 'botswaarschuwing', treedt in werking als de sensor te weinig afstand signaleert met een voor- of tegenligger. Een belangrijk veiligheidssysteem in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die u een duidelijk signaal geeft wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. Verder is deze auto uitgerust met dodehoekdetectie, hill hold functie, brake assist en bandenspanningcontroles
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.