Volkswagen T-Cross 1.5 TSI 150PK Camera | Digital cockpit | Cruise 1.5 TSI R-Line
€ 31.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.793 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen T-Cross 1.5 TSI 150PK Camera | Digital cockpit | Cruise 1.5 TSI R-Line
€ 31.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.793 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Janssen |
Contactpersoon | Dyan Janssen |
Adres | Horn 2 |
Postcode | 5443 MA |
Plaats | Haps |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)485 - 312295 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autobedrijfjanssen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2023
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 200 km/u
Ledig gewicht: 1.226 kg
Wielbasis: 255 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
CO2-uitstoot: 138 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: 12 maanden BOVAG garantie: Wij rekenen geen afleverkosten. Deze auto wordt altijd afgeleverd met een onderhoudsbeurt, nieuwe APK en 12 maanden BOVAG garantie!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK
Het zijn juist de Duitse autofabrikanten die steeds opnieuw grenzen verleggen, nieuwe technieken ontwikkelen en auto's nog beter maken. Deze Volkswagen T-Cross is daar een goed voorbeeld van, een auto die is ontwikkeld om op hoog niveau, veilig en comfortabel te rijden onder alle omstandigheden. Deze auto uit heeft nauwelijks gereden, met een tellerstand van slechts 18793 kilometer. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. Tot de voorzieningen van deze auto behoren trailer assistent, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare passagiersstoel, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Ervaar de wonderen van de digitale mobiliteitswereld waarbij alles wat u wenst op het digitale dashboard verschijnt. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Dankzij Connected Services houdt u de auto nog gemakkelijker in topconditie. Elke dag. Een goede veiligheidsvoorziening is de stuurbediening voor belangrijke functies. Het audiosysteem biedt glasheldere geluidskwaliteit dankzij dab-ontvangst. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook automatische airconditioning. En deze auto heeft ook parkeersensoren achter, regensensor, automatisch dimmende binnenspiegel en boordcomputer als standaard uitrusting.
Met de nieuwste technologieën aan boord is deze Volkswagen in staat om zelf te reageren op potentieel gevaarlijke situaties op de weg. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie in deze Volkswagen. Met het Lane-keeping systeem gaat u nooit onbedoeld over de streep. Het systeem van forward collision warning, of in gewoon Nederlands 'botswaarschuwing', treedt in werking als de sensor te weinig afstand signaleert met een voor- of tegenligger. In deze Volkswagen vinden we verder een hill hold functie, brake assist, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.