Volkswagen T-Cross 1.0 TSI Style R-line Visueel Cockpit Rijstrook- dodehoekdetectie
€ 17.440,-
Bouwjaar | 29-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.669 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-940-NR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-11-2019 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 176.669 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-940-NR Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Kole Automotive |
Contactpersoon | Maarten Kole |
Adres | Canadaweg 2 |
Postcode | 4661 PZ |
Plaats | Halsteren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)164 - 700265 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | autoservicekole.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.175 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 630 kg)
Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Premium afleverpakket (€ 495): Let op dit afleverpakket bevat 6 maanden garantie!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 6 maanden garantie, Halve tank brandstof, Minimaal 7500km / 6 maanden onderhoudsvrij rijden, Onderhouds volgens fabriek voorschriften, Professioneel gereinigd, Tenaamgesteld, Voorzien van nieuwe Apk indien nodig
- 12 Maanden BOVAG (€ 795): Dit afleverpakket bevat 12 maanden BOVAG Garantie!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; 12 maanden garantie, Halve tank brandstof, Minimaal 10.000 km of 12 maanden onderhoudsvrij rijden, Onderhouds volgens fabriek voorschriften, Professioneel gereinigd, Tenaamgesteld, Voorzien van nieuwe Apk indien nodig
Een hoge mate van degelijkheid, uitstekende wegligging en veel comfort; het zijn unieke eigenschappen waarmee Duitse auto's zich onderscheiden. Ja, hiermee ga je opvallen. De R-Line styling maakt dat je nooit ongemerkt voorbij gaat. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze T-Cross ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een driecilinder motor en een automatische transmissie. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in hoogte verstelbare passagiersstoel en in delen neerklapbare achterbank.
Snelheid, brandstofinfo, noem maar op. Het digitale dashboard houdt u permanent op de hoogte. Goed en overzichtelijk. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Handig en veilig: Connected Services. Alle vitale functies en data van de auto checkt u via de app op uw smartphone. Terwijl het navigatiesysteem de ideale route voor u uitstippelt, geniet u van de kwaliteit van het audiosysteem met DAB-ontvangst. De bediening is bovendien gemakkelijk via knoppen op het stuur of via spraak. Smartphone opladen onderweg? Dat gaat supergemakkelijk door de draadloze oplaadmogelijkheid voor
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.