Volkswagen T-Cross 1.0 TSI R-Line
€ 25.940,-
Bouwjaar | 07-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.590 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-10-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 44.590 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 81 kW (110 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosfeer & Co. B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Peelbaan 10 |
Postcode | 5121 DB |
Plaats | Rijen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41773227 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Constructiejaar: 2020
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 189 km/u
Ledig gewicht: 1.190 kg
Wielbasis: 255 cm
Interieur
Interieurkleur: darkGray
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Volkswagen T-cross R-line 2020 | KEYLESS GO | DODEHOEK HERKENNING | LANE ASSIST | FRONT ASSIST | DAB-FM | NAVIGATIE | BLUETOOTH | SFEERVERLICHTING | PARKEERSENSOREN | STOELVERWAMING | CLIMATE CONTROL | En nog veel meer...
De Volkswagen T-Cross 1.0 TSI 2020 R-Line is een compacte SUV met een sportieve uitstraling en veelzijdige prestaties. Deze versie combineert het gebruiksgemak van een compacte stadsauto met de robuuste uitstraling van een SUV, aangevuld met het sportieve karakter van de R-Line uitvoering. De 1.0-liter TSI-motor levert 110 pk, wat deze T-Cross dynamisch en geschikt maakt voor zowel stadsritten als langere afstanden, terwijl het brandstofverbruik relatief laag blijft.
Het design van de T-Cross R-Line benadrukt sportiviteit en exclusiviteit met specifieke R-Line details zoals een verlaagde sportbumper, R-Line-badges, grotere lichtmetalen velgen en sportieve zwarte accenten. Binnenin zorgt het R-Line-pakket voor een luxe uitstraling, met onder meer sportstoelen, een met leer bekleed stuur en subtiele R-Line logo's die de auto een unieke uitstraling geven. Het interieur is verder praktisch en ruim opgezet, met een verschuifbare achterbank die extra laadruimte mogelijk maakt.
Qua technologie is de T-Cross R-Line goed uitgerust met een digitaal instrumentenpaneel, een centraal infotainmentscherm met ondersteuning voor Apple CarPlay en Android Auto, en een reeks veiligheidssystemen zoals adaptieve cruisecontrol, parkeersensoren en rijstrookassistentie. Al met al biedt de VW T-Cross 1.0 TSI R-Line 2020 een aantrekkelijke combinatie van sportieve uitstraling, moderne technologie en praktische functionaliteit, waardoor hij ideaal is voor bestuurders die een compacte SUV zoeken met een sportief tintje.
Met het ervaren specialisme van Autosfeer & Co. willen wij onze klanten volledig ontzorgen van de aankoop, de verkoop of aanvraag van het desbetreffende voertuig.
Hoewel alle gegevens zo uitgebreid en optimaal mogelijk staan omschreven, is Autosfeer & Co. niet aansprakelijk voor de niet benoemde gegevens. Aan de in dit document verstrekte informatie kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend of aanspraken worden gemaakt.
Ons advies is om de benoemde gegevens en specificaties van het desbetreffende voertuig altijd even te controleren. Bij enige twijfel kunt u altijd
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen T-Cross | Heel gewoon gebleven
De meeste SUV's worden gekocht om het uiterlijk. Autofabrikanten doen er daarom alles aan om hun Sports Utility Vehicle de stoerste, modernste en sportiefste uitstraling te geven. Bij de Volkswagen T-Cross ligt dat anders. De T-Cross is weliswaar anders dan een doorsnee hatchback, maar doet er tegelijkertijd alles aan om zo gewoon en vertrouwd mogelijk te zijn. Nu is de T-Cross vernieuwd voor modeljaar 2024 met een nieuw uiterlijk, een nieuw interieur en modernere elektronica. Is de compacte SUV desondanks gewoon gebleven?
Bij de Volkswagen T-Cross draait alles om het vertrouwde. Ondanks een verjongingskuur is de T-Cross gewoon gebleven met traditionele benzinemotoren en bediening met fysieke knoppen. Goed weggedrag.
Plus
- alles gewoon en vertrouwd
- stoelen voor Europees postuur
- prima rijeigenschappen
Min
- duurder in aanschaf en gebruik dan een volledig elektrische auto
Conclusie
Weet de Volkswagen T-Cross zijn nuchtere karakter te behouden ondanks een verplichte verjongingskuur met heel veel elektronica? Zeker! Op het gebied van luxe en infotainment is de T-Cross bij de tijd, maar dit is absoluut geen rijdende computer geworden. De verplichte veiligheidsvoorzieningen geven de nodige speelruimte en zijn dankzij een zorgvuldig gekozen geluid minder opdringerig dan gewoonlijk. Het uiterlijk en de aankleding zijn zelfs beschaafder geworden, waarmee de T-Cross zich nog nadrukkelijker onderscheidt van de modepopjes en futuristische voertuigen van de concurrentie.
De motoren zijn niet gemoderniseerd sinds 2019. Dat kan als een zwak of een sterk punt worden gezien. De relatief hoge CO2-uitstoot en het relatief hoge verbruik zorgen ervoor dat de T-Cross duurder is in aanschaf en in gebruik dan een volledig elektrische auto (zeker wanneer wordt gekozen voor een luxe uitvoering). Tegelijkertijd bedient de T-Cross hiermee kopers die niet gediend zijn van nieuwe techniek en zich prettiger voelen bij het oude vertrouwde.
Na een week rijden met de T-Cross luidt de conclusie: alles aan deze auto deugt. Echter, omdat de T-Cross op geen enkele manier bijzonder of innovatief is, is er ook niets beter dan gemiddeld. De Volkswagen T-Cross is daarom vernieuwd voor modeljaar 2024 en toch vertrouwd als altijd.