Volkswagen Polo 1.0 TSI Comfortline 2018 | Dealeronderhouden | Airco | Cruise Control | Spraakbediening | Multifunctioneel Stuurwiel | Parkeersensoren | Lichtmetalen
€ 12.950,-
Bouwjaar | 28-02-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.244 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RX-344-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Volkswagen Polo 1.0 TSI Comfortline 2018 | Dealeronderhouden | Airco | Cruise Control | Spraakbediening | Multifunctioneel Stuurwiel | Parkeersensoren | Lichtmetalen
€ 12.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2018 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 114.244 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RX-344-Z Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thomas Rutten B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Randweg Zuid 40 |
Postcode | 6021 PT |
Plaats | Budel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)495 - 218050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.thomas-rutten.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2021
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 405 x 175 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Laadvermogen: 565 kg
GVW: 1.610 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 570 kg)
Interieur
Interieur: Titaanzwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 101 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,2 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Deze zuinige Volkswagen Polo is vriendelijk voor uw portemonnee en voor het milieu. Het is een auto uit 2018, hij heeft 114244 kilometer op de teller staan. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Polo ziet er dan ook uit als nieuw. Deze Volkswagen is voorzien van een pittige benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 15 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, in hoogte verstelbare passagiersstoel, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. De sensoren van de achteropkomend verkeer waarschuwing houden zicht op de dode hoeken achter u. Te weinig afstand tot de achterligger? Het systeem geeft direct een signaal. Muziek aan, muziek uit? Het kan met een simpele vingerbeweging dankzij de audiobediening op het stuur! Boem is ho? Niet bij deze Volkswagen Polo. De piepjes van de parkeersensoren waarschuwen u op tijd voor obstakels. Het hoort bij een intelligente auto als deze dat hij zelf in staat is om zijn omgeving in de gaten te houden. Dat doet deze Volkswagen met een automatisch inschakelbare verlichting en een regensensor. En deze auto heeft ook airconditioning, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook als standaard uitrusting.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Polo samen. Mindert een voorligger onverwachts te veel vaart, dan komt de forward collision warning in actie en waarschuwt meteen. In deze Volkswagen vinden we verder een brake assist en bandenspanningcontrolesysteem.
Indien u interesse heeft in deze auto, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?
De prijs waarmee wordt geadverteerd betreft een meeneemprijs zonder inruil. Inruilprijs voor deze Volkswagen bedraagt €13.200,-
Inruil mogelijk tegen handelsprijzen.
Beter bekijken? Via onz
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Polo | Huisvriend
De Volkswagen Polo is als een goede huisvriend. Hij is vertrouwd, staat altijd paraat en voelt bijna als een lid van het gezin. De Polo was daarom lange tijd de best verkochte auto van Nederland. Dat wil zeggen: tot de elektrische auto kwam. Om het succes voort te kunnen zetten heeft Volkswagen de Polo vernieuwd. Daarbij is gezocht naar een balans tussen conventionele mechaniek en moderne elektronica. Is dat gelukt?
De Volkswagen Polo voor modeljaar 2022 is een conventionele compacte auto. Hier geen elektrificatie of andere fratsen, maar vertrouwde aandrijving in combinatie met een gemoderniseerde uitrusting.
Plus
- Uitstekende rijeigenschappen
- vertrouwd en toch modern
Min
- in luxe versie nauwelijks goedkoper dan een elektrische auto
Conclusie
De Volkswagen Polo dankt zijn succes aan een vertrouwd en behoudend karakter. Voor modeljaar 2022 heeft Volkswagen alleen vernieuwd waar dat echt nodig was, maar is alles bij het oude gebleven waar dat kon.
Om beter te passen bij de nieuwste modellen van Volkswagen is het uiterlijk expressiever geworden, maar blijft de Polo bescheiden. De uitrusting is sterk gemoderniseerd en staat nu op het niveau van de allernieuwste auto's in dit segment. Zowel de bruikbaarheid als de veiligheid zijn daarom sterk verbeterd.
De rijeigenschappen zijn gelijk gebleven. Nog steeds is de Polo een echte allemansvriend die eenvoudig is te rijden en gebruik maakt van conventionele techniek, zodat iedere bestuurder zich meteen thuisvoelt.