Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI Highline Business R VIRTUAL / DYNAUDIO / PANO / VOL
€ 21.495,- incl. BTW
Bouwjaar | 28-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 147.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZP-041-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.5 TSI Highline Business R VIRTUAL / DYNAUDIO / PANO / VOL
€ 21.495,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 28-06-2019 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 147.884 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZP-041-G Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto 99 |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Lange Wagenstraat 19 |
Postcode | 5126 BA |
Plaats | Gilze |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 7370079 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto99.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2018 - okt. 2019
Modelcode: B8
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,8 s
Topsnelheid: 213 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 489 x 183 x 152 cm
Wielbasis: 279 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 695 kg
GVW: 2.060 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
De Volkswagen Passat Variant combineert comfort met een uitstekende wegligging en dynamische rijkwaliteiten. Het gaat hier om een dealeronderhouden auto uit 2019 die 147884 kilometer op de teller heeft staan. Geen gemiddelde auto, dit. De R-Line styling maakt er een opvallend geheel van. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Passat Variant. Het is een goed onderhouden auto, de onderhoudshistorie is bekend. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Het lederen interieur voegt stijl en allure toe. Lang onderweg zijn kan een behoorlijke uitdaging zijn voor rug en schouders. Daarom zijn de verwarmbare voorstoelen voorzien van een weldadige massagefunctie. Pittig rijden wordt nog comfortabeler dankzij de fraaie sportstoelen. Laat de zon maar schijnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. De elektrische achterklep opent met een druk op de knop, zodat u gemakkelijk toegang heeft tot de bagageruimte. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, verwarmbare voorruit, LED koplampen, adaptief dempingsysteem, trailer assistent en aluminium dakrailing.
Het digitale dashboard geeft alle up-to-date info en functies voor een slimme en veilige rit. Nekkramp en verdraaide schouders zijn verleden tijd. Door de achteruitrijcamera is iedere meter achter de auto glashelder in beeld. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. De radio harder of zachter zetten of iemand uit uw contactenlijst bellen. Dankzij de spraakbediening doet u dit allemaal met uw stem. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Met connected drive services, premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning en sportstuur met schakelpaddels is deze auto helemaal compleet.
In de Volkswagen Passat Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Het Lane
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.