Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI R-Line Executive Edition l Climate l Volleder l Volledig Onderhouden l Keyless l
€ 12.949,-
Bouwjaar | 12-06-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.294 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-TXL-22 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI R-Line Executive Edition l Climate l Volleder l Volledig Onderhouden l Keyless l
€ 12.949,-
Algemeen
Bouwjaar | 12-06-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 181.294 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-TXL-22 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Zwaard Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Grantstraat 25 |
Postcode | 5015 BA |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53739242 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.zwaardautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 218 km/u
Maten
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.439 kg
Laadvermogen: 681 kg
GVW: 2.120 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Juist als het gaat om veiligheidssystemen, loopt Volkswagen altijd voorop. Dat ziet u ook hier aan deze Passat Variant, die is uitgerust met verschillende rijhulpsystemen. De R-Line styling maakt deze Volkswagen Passat Variant een opvallende verschijning, lekker sportief en een tikje brutaal. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Passat Variant ziet er dan ook uit als nieuw. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Het lederen interieur maakt het echt af. Deze Volkswagen Passat Variant heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. De strakke sportstoelen hebben niet alleen de looks, maar bewijzen ook hun functie als u wat meer vraagt in de uitdagende bochten. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en actieve hoofdsteunen horen tot de voorzieningen op deze auto.
U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Veilig en handig: het audiosysteem laat zich bedienen vanaf het stuur. Een plekje vinden in de binnenstad is één, inparkeren is twee. Voor dat laatste heeft deze Volkswagen Passat Variant prima parkeersensoren die u een handje helpen. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Nooit meer last van een slapende rechtervoet dankzij de uitgekiende cruise control! Met sportstuur met schakelpaddels, keyless entry, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende buitenspiegels, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes is deze auto helemaal compleet.
In de Volkswagen Passat Variant heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Voorzien van het Lane-keeping systeem. Ofwel: blijf automatisch in je baan. Ook is deze auto uitgerust met een systeem dat u waarschuwt wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill hold control houdt deze Volkswagen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.