Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE | Trekhaak | HUD | Dodehoek
€ 27.900,- incl. BTW
Bouwjaar | 10-06-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 102.147 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 10-06-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 102.147 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thoonen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuweweg 15 |
Postcode | 5438 AB |
Plaats | Gassel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)486 - 490950 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfthoonen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - mrt. 2024
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Standard (€ 595): - 3 maanden garantie op motor & versnellingsbak - APK - Uitgebreide afleverinspectie - Xcellent poetsen binnen & buiten
- Afleverpakket Select (€ 895): - 6 maanden garantie - APK - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften - Xcellent poetsen binnen & buiten
- Afleverpakket Premium (€ 1.295): - 12 maanden garantie - APK - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften - Xcellent poetsen binnen & buiten
Met zijn ruimte en zijn prestaties is dit de auto die bij u past. Deze dealeronderhouden Volkswagen Passat Variant heeft 102147 kilometer gelopen, hij is van het bouwjaar 2021. De R-Line styling geeft deze Volkswagen Passat Variant een aantrekkelijke meerwaarde en rijden wordt een feestje! Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Passat Variant is dan ook als nieuw, de onderhoudshistorie is bekend. Het zal niet lang meer duren totdat benzinerijden uit de tijd is. Maar voor nu is dit de beste oplossing: een combi van elektrisch en brandstof, met een hybride motor. Op koude en donkere dagen zijn de verwarmbare voorstoelen een uitkomst. En ze hebben een massagefunctie bovendien. Zit u goed? Nou, zeker wel, met de comfortstoelen! Licht, lucht, ruimte en gemak wordt verzorgd door het elektrisch bedienbare glazen panoramadak. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Opvallend is de geavanceerde matrix LED-verlichting met daglichtkwaliteit. De koplampen dimmen automatisch het deel van de lichtstraal waar voor- of tegenliggers in rijden. De overige segmenten blijven aan en verlichten de weg maximaal. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, trailer assistent, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter zijn aan boord.
Het digitale dashboard in deze auto maakt personalisatie van uw cockpitinterface mogelijk. Kommaar-kommaar-kommaar, aldus de achteruitrijcamera. Iedere centimeter vrije ruimte komt haarscherp in beeld. Schadevrij inparkeren maar! Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Loopt het verkeer onderweg vast, schakel dan de file assistent in en laat het systeem zorgen voor de juiste afstand bij stilstaan en rijden. Had u de
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.