Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business
€ 31.450,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 14-04-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 83.104 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 14-04-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 83.104 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thoonen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuweweg 15 |
Postcode | 5438 AB |
Plaats | Gassel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)486 - 490950 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfthoonen.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: okt. 2019 - mrt. 2024
Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 160 kW (218 PK)
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)
Wielbasis: 279 cm
Interieur
Bekleding: Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,2 l/100km (1 op 83,3)
Energielabel: A
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Afleverpakket Standard (€ 595): - 3 maanden garantie op motor & versnellingsbak - APK - Uitgebreide afleverinspectie - Xcellent poetsen binnen & buiten
- Afleverpakket Select (€ 895): - 6 maanden garantie - APK - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften - Xcellent poetsen binnen & buiten
- Afleverpakket Premium (€ 1.295): - 12 maanden garantie - APK - Onderhoudsbeurt volgens fabrieksvoorschriften - Xcellent poetsen binnen & buiten
Vorm, constructie, prestaties en techniek... Duitse auto's behoren tot de beste van de wereld, en dat is niet voor niks. Met de sportieve R-Line styling is deze Volkswagen Passat Variant een lust voor het oog. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid. Deze Passat Variant is dan ook als nieuw, de onderhoudshistorie is bekend. Deze Volkswagen Passat Variant heeft een hybride motor, dus een combi van brandstof en elektrisch. Een slim en milieuvriendelijk systeem dat ook nog eens lekker kostenbesparend is. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen met massagefunctie. Net als uw bijrijder! Met de comfortstoelen heeft u de zekerheid: elke rit fit door de juiste zit. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Op gure dagen is het ook achterin heerlijk bijkomen op de verwarmde achterbank. De koplampen met matrix LED-verlichting geven daglichtkwaliteit zonder tegenliggers te hinderen. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, adaptief dempingsysteem, trailer assistent, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter.
Verken de digitale wereld van mobiliteit waar het digitale dashboard alles biedt wat u nodig heeft om uw reis comfortabel te maken. De vier camera's die samen de 360 graden camera vormen, bieden u de mogelijkheid om obstakels in elke richting te zien. Adaptive cruise control is een comfortabele en veilige optie. Het systeem reguleert de snelheid en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. Rijden-stilstaan, rijden-stilstaan. Niks is irritanter en vermoeiender dan filerijden. Daar heeft deze Volkswagen Passat Variant een oplossing voor: de file assistent, die met radarmeting perman
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
![Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3/volkswagen-passat-14-tsi-gte.jpg)
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.