Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business PANORAMADAK
€ 39.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 24-05-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.960 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-05-2023 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 15.960 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf van Vlerken B.V. |
Contactpersoon | Willem van Vlerken |
Adres | Industrieweg 50 |
Postcode | 5731 HR |
Plaats | Mierlo |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 664141 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfvanvlerken.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business PANORAMADAK
Algemene gegevens
Kenteken: GDS-92-K
Tellerstand: 15960 KM
Carrosserievorm: Station
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
Bouwjaar: 2023
Transmissie: Automaat
Kleur: Grijs Metallic
Interieur: Zwart
Bekleding: Alcantara
Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
Fabrieksgarantie tot: 24-05-2027
Aantal maanden fabrieksgarantie: 48
Technische gegevens
Motorinhoud: 1395 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 160 kW / 218pk
Koppel: 250Nm
Ledig gewicht: 1653 kg
Max. trekgewicht: 1600 kg
Emissieklasse: Euro 6
Acceleratie (0-100 km/h): 7.6 seconden
Topsnelheid: 222 km/h
Gemiddeld verbruik (gecombineerd): 1.2 l/100km
Functionaliteit
Lengte (cm): 478 cm
Hoogte (cm): 1489 cm
Breedte (cm): 183 cm
Financiële gegevens
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - 160 per kwartaal
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 55576 (incl. 21% BTW, incl. BPM)
BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
Pakket: Assistance pakket
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Parkeer assistent
- Rondomzicht camera
Pakket: Design pakket
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Sfeerverlichting
Pakket: Travel Assist Plus
- Achteruitrij assistent
- Dodehoek detectie
- Dodehoekdetectie met correctie
- Parkeer assistent
- Rijstrooksensor met correctie
Pakket: Winter pakket
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Voorstoelen verwarmd
Comfort
- Boordcomputer
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspiegel(s) automatisch dimmend
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels met verlichting
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dakrails
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 17"
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor voor en achter
- Verwarmde voorruit
- Warmtewerende voorruit
- Zonnescherm zijruiten
Infotainment
- Audio installatie
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel
- WiFi voorbereiding
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco separaat achter
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bagage-scheidingsnet
- Bagagedek
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Comfortstoel(en)
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Zwarte glans (piano)lak interieur afwerking
Milieu
- Start/stop systeem
Overige
- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Actieve noodgeval assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.