Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business 18 LMV leder / alcantara bekleding achteruitrijcamera elektrische achterklep zwarte hemel chrome dakrail en sierlijs
€ 28.950,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 04-02-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 51.922 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | MC-45-78 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI PHEV GTE Business 18 LMV leder / alcantara bekleding achteruitrijcamera elektrische achterklep zwarte hemel chrome dakrail en sierlijs
€ 28.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 04-02-2021 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 51.922 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | MC-45-78 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 160 kW (218 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Thur Genderen B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kelderstraat 17 |
Postcode | 4265 HG |
Plaats | Genderen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)416 - 351156 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.thur.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2019 - 2023
Referentienummer: MC4578
Productienummer: MC4578
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 66 liter
Actieradius: 54 km
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 222 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.660 kg
Wielbasis: 279 cm
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,3 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
- Das WeltAuto (€ 495 meerprijs):
Een gebruikte auto krijgt pas het predicaat Das WeltAuto als de auto op 130 punten is gecontroleerd en goedgekeurd. De geselecteerde auto's worden getest, gekeurd en vernieuwd totdat deze optimaal geprepareerd zijn.
*Zie voorwaarden in onderstaande link
https://www.dasweltauto.nl/over-ons/
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Das WeltAuto; Nieuwe APK
Overige informatie
Basiskleur: blauw / groen
Bandenset: Zomerbanden
18" LMV leder / alcantara bekleding achteruitrijcamera elektrische achterklep zwarte hemel chrome dakrail en sierlijst keyless entry & go klasse III alarm stoelverwarming stuurwiel multifunctioneel met schakelflippers verwarmbaar spiegel pakket travel assist privacy glas lendesteunen draadloos telefoon laden easy open chrome instaplijsten 230 volt aansluiting travel assist
Autobedrijf Thur is al ruim 90 jaar een gewaardeerd familiebedrijf in Genderen en omstreken en is officieel merkdealer van Volkswagen, Seat en Volkswagen Bedrijfswagens. Daarom mag u ook bij een occasion van Autobedrijf Thur de kwaliteit van een merkdealer verwachten.
Op particulier aangekochte occassions boven €4500,- verlenen wij 12 maanden garantie*
Op zakelijk aangekochte occassions boven de €4500-, verlenen wij 6 maanden garantie*
*Indien er fabrieksgarantie op het voertuig zit is dat leidend.
Daarnaast biedt Autobedrijf Thur ook diverse mogelijkheden op het gebied van verzekering en financiering. Hoewel deze site zo accuraat mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen en fouten in de gegevens ten allen tijde voorbehouden en kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
![Autotest | Volkswagen Passat GTE Tegen de stroom in](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/3/volkswagen-passat-14-tsi-gte.jpg)
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.