Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Highline BlueMotion
€ 6.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 147.448 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 17-NJH-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-10-2010 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 147.448 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 17-NJH-1 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Slegers Automotive B.V. |
Contactpersoon | Gerard Slegers |
Adres | Oirschotsedijk 24 |
Postcode | 5651 GC |
Plaats | Eindhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20490119 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.slegersautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Highline BlueMotion
- Kenteken: 17-NJH-1
- Merk: Volkswagen
- Model: Passat Variant
- APK tot: 13-03-2025
- Tellerstand: 147448 KM
- Carrosserievorm: Station
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Automaat
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAX
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1401 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6 l/100 km
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels met verlichting
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakrails
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Warmtewerend glas
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Houtafwerking interieur
- Kunstlederen/microvezel bekleding
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
U hoort het, u voelt het, u ervaart het: dit is een Duitse klasseauto. Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Passat Variant duidelijk te zien is. Hij heeft een benzinemotor en een automatische transmissie. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. Natuurlijk zijn de sportstoelen super functioneel als het rechterpedaal ingetrapt wordt. Maar ook voor het uiterlijk doen ze veel! De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, warmtewerend glas, aluminium dakrailing, in delen neerklapbare achterbank, buitenspiegels met verlichting en elektrisch bedienbare ramen achter.
Bij de luxe van deze auto hoort ook automatische airconditioning. Er is cruise control aan boord, voor veilige en zuinige kilometers. Je bent in deze Volkswagen ook voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Je bent van harte welkom om deze auto te komen bekijken, neem je snel con
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.