Volkswagen Passat Variant 1.4 TSI Highline BlueMotion / NL PRIJS 6400
€ 5.690,-
Bouwjaar | 29-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.547 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 74-XPL-3 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2012 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.547 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 74-XPL-3 Verzekeren |
Kleur | Bruin Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto JAKO |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rondven 63 |
Postcode | 6026 PX |
Plaats | Maarheeze |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 38657288 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autojako.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R16
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 202 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 182 x 152 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.407 kg
Laadvermogen: 703 kg
GVW: 2.110 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 140 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
AUTO RIJDT EN SCHAKELT GOED
NL PRIJS 6400
= Bedrijfsinformatie =
LET OP: WIJ ZIJN ALLEEN OPEN OP TELEFONISCHE AFSPRAAK.
Al onze occasions zijn uitsluitend op afspraak te bezichtigen. Daarom verzoeken wij u vriendelijk van te voren te bellen voor een afspraak.
ZEER SCHERPE INTERNET MEENEEM PRIJZEN!
Wij rekenen geen afleverkosten. Wij bieden al onze auto's op internet aan tegen meeneemprijzen. Dit omdat het merendeel van onze kopers bij ons komt via internet. Deze komen ook vaak van ver buiten onze regio. Voor deze kopers is het vaak interessanter om de auto zonder garantie te kopen.
Uiteraard zijn al onze auto's tegen meerprijs te koop met een nieuwe APK.
Onze advertenties zijn onder voorbehoud van drukfouten.
Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten.
Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Wij adviseren bij aankoop de opties, specificaties en de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden zelf te controleren.
Wij zijn aangesloten bij de RDW - VWE - RDW kilometer registratie ( N.A.P ).
Bekijk ook onze andere advertenties voor nog meer SCHERP GEPRIJSDE AUTO's !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Passat GTE | Tegen de stroom in
Elektrische auto's zijn voor idealisten die de wereld willen verbeteren en bereid zijn daar de prijs voor te betalen. Hybrides zijn voor gierigaards die rijplezier graag verruilen voor financieel voordeel. Volkswagen zegt nu een auto te introduceren die een einde maakt aan deze vooroordelen. Wat maakt de "Passat GTE" anders?
Volkswagen maakt een sprong vooruit met de Passat GTE. Dankzij plug-in techniek kan schoon en elektrisch worden gereden. Wanneer een lange afstand moet worden afgelegd, staat een benzinemotor paraat.
Plus
- snel en toch zuinig
- modern en comfortabel
- heel veel rijplezier in GTE-modus
Min
- onhandige locatie aansluitpunt
- dodehoek detectie te scherp afgesteld
- Complexe procedure aansluiten iPhone via USB
Conclusie
Er is inmiddels een ruim aanbod aan elektrische auto's, hybrides en wat dies meer zij. Maar helaas worden die auto's voornamelijk gekocht als er financieel voordeel mee te behalen is, of als de koper een échte idealist is. Dit soort auto's wordt door velen niet gezien als de toekomst, maar als een noodzakelijk kwaad. Volkswagen wil met de Passat GTE een einde aan dat beeld maken. De Volkswagen Passat GTE is geen eco-auto omdat het moet, maar een pretauto omdat het mag.
Die belofte maakt de GTE niet alleen waar op papier, maar ook in de praktijk. De auto start altijd in de economische modus. Dan is de GTE stiller en comfortabeler dan een gewone Passat. Omdat de GTE kan terugvallen op een benzinemotor, is er geen beperking aan de maximale af te leggen afstand en daarmee is het belangrijkste bezwaar tegen elektrisch rijden weggenomen.
Wanneer de GTE-knop wordt ingedrukt, laat deze Passat zich van een heel andere kant zien. Dan hangt de auto aan het gas, klinkt een spannend geluid en staat het onderstel op scherp. Vanwege de enorme hoeveelheid techniek aan boord voelt de GTE niet zwaarlijvig, maar is het rijplezier zelfs toegenomen.