Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI Highline

€ 10.950,-

Bouwjaar 16-11-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 176.541 km
Deuren 5
Kenteken H-223-SJ Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf Variant 2.0 TDI Highline


€ 10.950,-

Algemeen

Bouwjaar 16-11-2016
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 176.541 km
Deuren 5
Kenteken H-223-SJ Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ropali Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lissenveld 65G
Postcode 4941 VL
Plaats Raamsdonksveer
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 55934974 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ropalicars.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: apr. 2013 - mrt. 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 468 x 180 x 152 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.336 kg
Laadvermogen: 634 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Ropali Cars
Onze openingstijden zijn

Maandag 09.00 tot 17.00
Dinsdag 09.00 tot 17.00
Woensdag 09.00 tot 17.00
Donderdag 09.00 tot 17.00
Vrijdag 09.00 tot 17.00
Zaterdag 09.00 tot 17.00
Zondags Gesloten

Buiten openingstijden op afspraak mogelijk

Wij geven 6 of 12 maanden garantie op onze auto's vraag naar de voorwaarden

onze showroom is gevestigd op
Lissenveld 65-3
4941 VL Raamsdonksveer
0162-694454
06-30115092

De koffie staat klaar
Wij zetten uw nieuwe auto gratis op uw naam

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie