Volkswagen Golf Cabriolet 1.8 Trendline Automaat/LMV

€ 1.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 19-10-1998
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 210.450 km
Deuren 2
Kenteken XD-VL-69 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Volkswagen Golf Cabriolet 1.8 Trendline Automaat/LMV


€ 1.999,-

Algemeen

Bouwjaar 19-10-1998
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 210.450 km
Deuren 2
Kenteken XD-VL-69 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 66 kW (90 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam RJO Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Spundelseweg 35B
Postcode 4715 RB
Plaats Rucphen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 11954445 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rjo-trading.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • radio/cd speler
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 15,0 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.160 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 500 kg)
Wielbasis: 248 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 226 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik in de stad: 13,4 l/100km (1 op 7,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Volkswagen is synoniem met innovatieve technologie en hoogwaardige kwaliteit. U ontdekt het zelf wanneer u kennismaakt met deze Volkswagen Golf. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. In het interieur domineren de sportstoelen, die er niet alleen stijlvol uitzien, maar die u ook optimaal ondersteunen tijdens de rit. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook warmtewerend glas, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, bumpers en spiegels in carrosseriekleur en neerklapbare achterbank.

En dan is deze auto ook nog eens voorzien van in hoogte verstelbaar stuur, toerenteller en centrale portiervergrendeling.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie