Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion - Pano - Leder - Dynaudio - Pretoria - Ambient - Armytrix
€ 25.950,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 14-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.326 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-502-FD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion - Pano - Leder - Dynaudio - Pretoria - Ambient - Armytrix
€ 25.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-04-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 124.326 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-502-FD Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MVH Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Industrieweg 1C |
Postcode | 4661 VN |
Plaats | Halsteren |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 48917820 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | mvh-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.010 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Plaatje van een auto, zoals op de foto's te zien is dit een Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion die bijna als nieuwe auto door kan gaan.
Voorzien van Panorama dak, Leder(Carbon inleg) Interieur, Automaat, Dynaudio geluidssysteem, 19 inch VW Pretoria velgen met Continental Sportcontact 7 banden, Ambient verlichting in zowel deurstijlen als deurlijst, Armytrix uitlaat.
Niet te vergeten zijn opties zoals: Stoelverwarming, Achteruitrijcamera, PDC, ACC, Lane assist, Elektrisch verstelbare stoelen, enzovoorts.
124.000 KM gereden, JD gechipt ruim 400 PK & 534 NM koppel.
Rijdt en stuurt als een zonnetje. Onderhoudshistorie aanwezig, evenals 2 sleutels en km rapport.
= Bedrijfsinformatie =
MVH Automotive is een kleinschalig autobedrijf, waar eerlijkheid en betrouwbaarheid erg hoog in het vaandel staan.
Graag kopen we auto's in waarvan de historie bekend is, waar minimale schade op zit en waar de vorige eigenaar zichtbaar fatsoenlijk mee om gesprongen is.
Onze auto's zijn voor levering technisch nagekeken, eventuele mankementen zijn verholpen en meestal voorzien van Nationale Autopas waarmee de kilometerstand gegarandeerd kloppend is. U mag altijd bij ons langskomen om uw droomauto te bekijken!
Wij hanteren ''Wie het eerst komt, wie het eerst maalt principe'' Na aanbetalen is het voertuig voor u gereserveerd.
Interesse in deze auto? Neem dan gerust contact op:
Mitch van Hellemont Tel: 06-48917820
Mail: info@mvh-automotive.nl
Inruilen van uw huidige auto is bij ons mogelijk, wij garanderen een marktconforme inruilwaarde vergelijkbaar met de welbekende verkoopsites
Mocht u een auto willen inruilen dan ontvangen wij graag enkele duidelijke foto's van het in- exterieur, kilometerstand en vermeld daarbij ook eventuele beschadigingen en of mankementen. De foto's kunt u sturen via WhatsApp 06-48917820.
Ons bedrijf is gevestigd op de Industrieweg 1C in Halsteren; 45 autominuten vanaf Rotterdam en 35 autominuten vanuit Breda.
Wij werken volledig op afspraak. Ook in de avonduren en in het weekend is een bezichtiging mogelijk.
Voor vragen over onze occasions kunt u ons (ook in de avonduren) bereiken op 06-4891
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.