Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion l Pano l Stage 2 370PK l Custom Welded Exhaust by JT Welding & Tuning l Downpipe & Air Intake l
€ 22.949,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 05-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.941 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PJ-583-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4Motion l Pano l Stage 2 370PK l Custom Welded Exhaust by JT Welding & Tuning l Downpipe & Air Intake l
€ 22.949,-
Algemeen
Bouwjaar | 05-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 151.941 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | PJ-583-V Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Zwaard Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Grantstraat 25 |
Postcode | 5015 BA |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53739242 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.zwaardautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 4,9 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.405 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.010 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
U rijdt gemakkelijk, comfortabel en zonder zorgen met deze Volkswagen Golf. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. Trap het gaspedaal in en voel de geweldige acceleratie van de viercilinder motor van deze sportwagen. De stoelen zijn verwarmd en bieden ook in winterse kou een comfortabele zit. Het interieur baadt in een zee van licht met het elektrische bediende glazen panoramadak. In het donker zorgt de xenonverlichting voor een goed zicht op de weg. In deze auto profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas, verstelbare lendensteunen en verwarmde ruitensproeiers.
Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Waarheen gaat de reis? Het navigatiesysteem brengt u trefzeker ter plekke! Met de electronic climate control selecteert u de gewenste temperatuur. Het systeem doet de rest. Ogen op de weg, handen aan het stuur. De audiobediening op het stuur zorgt dat u probleemloos schakelt tussen zenders. Deze Volkswagen is voorzien van regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Een belangrijk veiligheidssysteem in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die u een duidelijk signaal geeft wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. Heuvelop stilstaan was vroeger een kunstje. Met de hill hold control gaat het volautomatisch. In een gevaarlijke situatie is een zo kort mogelijke remweg van levensbelang. De Brake Assist zorgt dat u dan maximaal in de ankers gaat.
Interesse? Laat een proefrit in deze sportwagen de doorslag geven! Neem contact op voor een afspraak!
Deze Volkswagen Golf komt uit 2013, werd geleverd van 01-10-2013 tot 31-12-2016 en kostte toen € 57.214,-. Deze geïmporteerde personenauto staat sin
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.