Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI IQ LIGHT CAMERA H&K HEAD UP

€ 36.999,-

Bouwjaar 18-05-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.697 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI IQ LIGHT CAMERA H&K HEAD UP


€ 36.999,-

Algemeen

Bouwjaar 18-05-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 63.697 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Car Store Tilburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kapitein Nemostraat 107
Postcode 5015 AS
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 83152592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carstoretilburg.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.351 kg
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Volkswagen, een merk dat geen toelichting nodig heeft. Das Auto. Inderdaad. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. De lederen bekleding benadrukt de luxe uitstraling van deze auto. Neem plaats op de comfortabele stoelen. Dankzij de elektrische bediening en het geheugen is het eenvoudig om hierin de beste zitpositie te vinden. In weer en wind een cabriosensatie? Dat kan met het riante glazen panoramadak. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer elektrisch inklapbare buitenspiegels, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare ramen achter en start-stopsysteem.

De standkachel is een ideale optie voor de koude maanden. U stapt altijd in een voorverwarmde auto en hoeft nooit meer ruiten te krabben. Begeef u op de geweldige rit door de digitale wereld van mobiliteit waar alles wat u wenst voor comfort en veiligheid, wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. Comfortabel en veilig achteruitrijden gaat gemakkelijker dan ooit met behulp van de achteruitrijcamera. Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Deze auto klinkt naar meer. Dat is te danken aan het Harman/Kardon audiosysteem. Met Harman Kardon-audiosysteem, origineel navigatiesysteem, automatische airconditioning, schakel flippers aan het stuur, keyless entry en buitentemperatuurmeter is deze auto helemaal compleet.

In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Altijd uw blik op de weg: met de head-up display hoeft u geen moment uw ogen te verplaatsen. De info wordt geprojecteerd in het zichtveld voor u. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden. De verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Veilig inhalen en invoegen wordt bevorderd door de actieve dodehoekdetectie. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door front assist, hill hold functie, vermoeidheidsherkenning en bandenspanningcontrolesysteem.

Is uw nieuwsgierigheid gewekt? Bel ons dan snel om deze auto te komen bekijken.

ZEER NETTE AUTO!!
AFKOMSTIG VAN EERSTE EIGENAAR!!

DEALER ONDERHOUDEN! HISTORIE AANTOONBAAR!

245PK
PANORAMADAK
IQ LIGHT
ACHTERUITRIJCAMERA
HARMAN & KARDON
LEDEREN BEKLEDING
MEMORY STOELEN
VIRTUAL COCKPIT
KEY

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie