Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport|Pano|Camera|Virtual|Led|keyless|H&K|HUD|

€ 39.950,-

Bouwjaar 29-03-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 57.935 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 221 kW (301 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport|Pano|Camera|Virtual|Led|keyless|H&K|HUD|


€ 39.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-03-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 57.935 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 221 kW (301 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Vossen Exclusive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kraaivenstraat 30A
Postcode 5048 AB
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52662322 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanvossenexclusive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 1.930 kg

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 151 g/km
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: BOVAG Garantie: Bovag garantie meerprijs: €656,- tot 1500ccm €867,- tot 2000ccm €1235,- vanaf 2001ccm Je krijgt bij ons BOVAG GARANTIE pakket Europa dekking zonder kilometerbeperking. Met onze BOVAG pakket, kan je voor eventuele reparaties naar de dealers van VW, Audi, Mercedes etc. Vraag ons team naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

Er worden in ons land meer Volkswagens verkocht dan welk ander merk dan ook. Dat heeft alles te maken met de kwaliteit die iedere Volkswagen heeft. En dit is ook van toepassing op deze Golf. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. Lekker hoor, die verwarmbare voorstoelen. Helemaal op koude dagen. De sportstoelen zorgen ervoor dat u goed en comfortabel zit, ook als het gas erop gaat. Comfort, licht en het complete gevoel van ruimte wordt verzorgd door het elektrisch bediende panoramadak. Beknibbelen op comfort is er niet bij met deze Volkswagen Golf. Hij is zelfs voorzien van een verwarmd stuurwiel! De koplampen met matrix LED-verlichting zijn het hoogst haalbare op het gebied van autoverlichting. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

U leest alle belangrijke functies helder af dankzij het digitale dashboard. Onder alle omstandigheden perfect zicht op wat zich achter de auto afspeelt: de achteruitrijcamera zorgt ervoor! Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. Gemak dient de mens. Dankzij de spraaksturing bedient u de belangrijkste functie met uw stem. Kilometerstand? Oliepeil? Accuspanning? Allemaal te zien via de app. Overal. Altijd. Dankzij Connected Services. Ook Harman Kardon-audiosysteem, navigatiesysteem, electronic climate control, draadloos opladen, DAB ontvangst en regensensor zijn aan boord.

Het rijden met deze Volkswagen wordt nog meer ontspannen dankzij de innovatieve technieken die onderweg over uw veiligh

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie