Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI CLUBSPORT NARDO NURBURGRING IQ LIGHT
€ 35.950,-
Bouwjaar | 17-08-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.003 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 17-08-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 41.003 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 220 kW (300 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Direkt Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groenewoud 19 |
Postcode | 5151 RM |
Plaats | Drunen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 26868698 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.direktautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 250 km/u
Ledig gewicht: 1.351 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
AL ONZE AUTO'S WORDEN GELEVERD INCLUSIEF 12 MAANDEN GARANTIE
In absolute nieuwstaat verkerende VW Golf GTI Clubsport automaat.
Historie is compleet.
Deze auto is werkelijk zowel van binnen als van buiten in zeer nette staat!
Wordt geleverd inclusief service/onderhoudsbeurt.
We zijn vooral gespecialiseerd in de Seat Leon Cupra's , waardoor we er altijd meerdere op voorraad hebben.
De kilometerstand is origineel en aantoonbaar door middel van de onderhoudshistorie of de nationale auto pas.
Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan vooraf contact met ons op te nemen om er zeker van te zijn dat de auto nog beschikbaar is.
Wij hanteren geen afleveringskosten om elke auto scherp aan te kunnen bieden.
Financiering is mogelijk, informeer hiervoor naar de mogelijkheden.
Uw auto inruilen is mogelijk. U kunt foto's, beschrijving en een richtprijs van de in te ruilen auto door sturen via WhatsApp op Nr. 06-26868698 of 06-58852928.
Voor meer informatie of een bezichtiging kunt u ons bereiken op Nr. 06-26868698.
Ook zijn wij in de avonduren , zon- en feestdagen geopend op afspraak.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.
Wij zijn een RDW erkend autobedrijf en maken gebruik van de Nationale Auto Pas.
Volg ons op Facebook en/of Instagram.
Graag tot ziens bij;
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.