Volkswagen Golf 2.0 TDI GTD|Panoramadak|Sport
€ 12.450,-
Bouwjaar | 04-04-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.452 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RB-163-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-04-2014 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 182.452 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | RB-163-H Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.968 cc |
Vermogen | 135 kW (184 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mettler B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rooiseweg 12 |
Postcode | 5481 SJ |
Plaats | Schijndel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16607007 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mettler.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 235/35 R19
Acceleratie (0-100): 7,5 s
Topsnelheid: 228 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.329 kg
Laadvermogen: 551 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 401 - € 418 per kwartaal
Volkswagen Golf Gtd met bijna alle opties!
Let op het voertuig verbruikt koelvloeistof, mogelijk de waterpomp lek!
= Bedrijfsinformatie =
LET OP: Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie, coulance, teruggave, omruiling, terugbetaling of reclamatie mogelijk!
Hoewel wij ons uiterste best doen om u van de juiste informatie te voorzien, kan het gebeuren dat specificaties of schade anders zijn dan vermeld. U kunt geen rechten ontlenen aan de verstrekte informatie. Daarom bent u altijd van harte welkom om uw aankoop vooraf zelf te controleren. Type- en schrijffouten voorbehouden. Het reserveren van voertuigen is niet mogelijk zonder aanbetaling.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf | 50 jaar jong
De Volkswagen Golf bestaat 50 jaar. Het model heeft in die periode een indrukwekkende staat van dienst opgebouwd. Zo is de Golf de meest verkochte en meest geziene auto op de Nederlandse wegen. Volkswagen zou daarom op zijn lauweren kunnen rusten. In plaats daarvan steekt het de huidige, achtste generatie, in het nieuw. Immers, om succesvol te kunnen blijven is het belangrijk om met de tijd mee te gaan.
De Volkswagen Golf voor modeljaar 2024 biedt ook in de basisvorm een moderne en rijke uitrusting. De 1.5 eTSI presteert voldoende en is zuinig. Goede rijeigenschappen.
Plus
- Uitstekend weggedrag
- Vernieuwd en toch vertrouwd
- Zuinige, stille 1.5 eTSI motor
Min
- Matige ruimte achterin
- gevoel in rempedaal niet altijd hetzelfde
- stevige prijs
Conclusie
De huidige Golf verscheen in 2019 op de markt. Dat betekent dat de "Golf 8" zijn vijfde verjaardag viert en dat betekent tijd voor een verjongingskuur. Omdat de Golf een auto voor het grote publiek is, is vooral werk gemaakt van de gewone uitvoeringen. Alle versies hebben een scherper gelijnde neus met moderne verlichting. De uitrusting is rijker en moderner geworden en staat daarmee op het niveau van meer recent geïntroduceerde modellen van andere merken.
Een 1.5 liter viercilinder benzinemotor is voortaan standaard. De meest gekozen variant daarvan is de mild hybrid en die is dankzij een slimmere manier van energie terugwinnen nog zuiniger geworden. De prestaties van de 116 pk sterke versie zijn precies voldoende. Het weggedrag van de Golf is precies zoals het hoort: veilig, comfortabel en indien gewenst zelfs sportief.
Kortom: de Golf gaat met de tijd mee, maar blijft desondanks een heel gewone auto voor heel gewone mensen. Net als de voorgaande 50 jaar.