Volkswagen Golf 1.6 TDI DSG Trendline

€ 9.450,-

Bouwjaar 18-09-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.366 km
Deuren 5
Kenteken 1-XGN-40 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.6 TDI DSG Trendline


€ 9.450,-

Algemeen

Bouwjaar 18-09-2014
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 137.366 km
Deuren 5
Kenteken 1-XGN-40 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carpoint Cuijk
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Weldaad 3
Postcode 5431 SM
Plaats Cuijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 81285909 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carpointcuijk.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.6 TDI DSG Trendline


- Kenteken: 1-XGN-40
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 16-11-2024
- Tellerstand: 137366 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2014
- Transmissie: Automaat
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1598 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CRK
- Vermogen: 81 kW / 110pk
- Ledig gewicht: 1239 kg
- Max. trekgewicht: 1500 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 3.9 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 359 - 374 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Lichtmetalen velgen
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor adaptief
- Warmtewerend glas

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler
- Multimedia-voorbereiding
- Radio-CD/MP3 speler

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank neerklapbaar
- Airco
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lederen versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Airbag
- Airbag passagier
- Airbags
- Airconditioning
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Automatisch Sper Differentieel
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Centrale deurvergrendeling
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Electronic Brake Distribution
- Elek. bedienbare ramen
- Elek. verstelbare spiegels
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronisch sperdifferentieel
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hill hold-functie
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Hoofdsteunen actief
- Houten versnellingspook
- Kleur grijs
- Knie airbag(s)
- Metallic lak
- Mistlampen
- Mistlampen adaptief
- Passagiersairbag
- Radio/CD-speler
- Spoiler
- Startonderbreker
- Traction Control
- Vervolgbotsing preventie
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie


Technische informatie

Aandrijving: Voorwielaandrijving

Bandenmaat: 195/65 R15

Acceleratie (0-100): 10,5 s

Topsnelheid: 195 km/u



Maten en gewichten

GVW: 1.840 kg

Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm

Wielbasis: 264 cm



Milieu

CO2-uitstoot: 102 g/km

Emissieklasse: Euro 6



Verbruik

Gemiddeld brandstofverbruik: 3,9 l/100km (1 op 25,6)

Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)



Financiële informatie

Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal



Exterieur

- Centrale deurve

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie