Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Trekhaak APK CRUISE NAVI
€ 5.995,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 01-12-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.800 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KT-587-L Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-12-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 246.800 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KT-587-L Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Trust Occasions |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hagemuntweg 29 |
Postcode | 4879 NM |
Plaats | Etten-Leur |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 87161147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Nette en betrouwbare golf 6 voorzien van leuke opties en nog goed voor vele kilometers.
Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Trekhaak APK CRUISE NAVI
- Kenteken: KT-587-L
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 246800 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 90 kW / 123pk
- Ledig gewicht: 1190 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
Pakket: Advance pakket
- Bi-xenon koplampen
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Koplampreiniging
- Mistlampen voor
- Parkeersensor voor en achter
- Regensensor
Pakket: Executive pakket
- Alarmsysteem
- Armsteun voor
- Audio-navigatie full map
- Autotelefoon voorbereiding
- CD-wisselaar
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Multimedia-voorbereiding
- Stuurwiel multifunctioneel
Pakket: Parkeer pakket
- Achteruitrijcamera
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Bi-xenon koplampen adaptief
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Getint glas
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Mistlampen voor adaptief
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor voor en achter
- Xenon Koplampen
Infotainment
- Audio-navigatie full map
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Automatisch inparkeren
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
Met een auto als deze Volkswagen Golf komt u absoluut goed voor de dag. Het zijn de degelijkheid van de constructie en de doordachtheid van het ontwerp die ervoor zorgen dat een Volkswagen jarenlang begeerlijk blijft. Zoals deze Golf, bijvoorbeeld. In deze auto vindt u een benzinemotor en een handgeschakelde versnellingsbak. Koude sta
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.