Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline DSG Nav Alcant Clima Mfs Lm

€ 8.650,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 22-03-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 160.561 km
Deuren 5
Kenteken 12-LBL-5 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline DSG Nav Alcant Clima Mfs Lm


€ 8.650,-

Algemeen

Bouwjaar 22-03-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 160.561 km
Deuren 5
Kenteken 12-LBL-5 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam KARO Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoofdstraat 99
Postcode 5171 DK
Plaats Kaatsheuvel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 57741991 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.karoautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.216 kg
Laadvermogen: 634 kg
GVW: 1.850 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)

Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Zeer nette origineel Nederlandse Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline DSG automaat 5-deurs voorzien van opties zoals; alcantara sportbekleding, RNS510 grootbeeld navigatiesysteem, climate control, cruise control, multimediasysteem met sd/bluetooth/aux/cd/dvd, privacy glas, lendensteun, elektrische ramen voor, elektrisch inklapbare/bedienbare/verwarmbare spiegels, multifunctioneel lederen stuurwiel met schakelflippers, dagrijverlichting, bluetooth carkit, binnenspiegel automatisch dimmend, regen- en lichtsensor, dimlichten automatisch, alarmsysteem, armsteun, 18 inch lichtmetalen velgen met 4 nieuwe zomerbanden, stuurbekrachtiging, centrale deurvergrendeling op afstand, 2 sleutels en nog veel meer.

Deze auto rijdt/schakelt zeer soepel en is altijd goed onderhouden.

Recent gedaan bij ons bij 160.561 km:
- Grote longlife onderhoudsbeurt
- Nieuwe zomerbanden rondom
- Gereviseerde mechatronic inclusief nieuwe versnellingsbakolie

De APK is geldig tot 31-03-2025.

Inclusief garantie!

De kilometerstand is origineel en aantoonbaar door middel van de onderhoudshistorie en de nationale auto pas.

= Bedrijfsinformatie =

Om teleurstelling te voorkomen raden wij u aan vooraf contact met ons op te nemen om er zeker van te zijn dat de auto nog beschikbaar is.

Wij hanteren geen afleveringskosten om elke auto scherp aan te kunnen bieden.

Garantie en/of financiering is mogelijk, informeer hiervoor naar de mogelijkheden.

Uw auto inruilen is mogelijk op handelsbasis.

Voor meer informatie of een bezichtiging kunt u ons bereiken op 06-57741991.

Ook zijn wij in de avonduren en zon- en feestdagen geopend op afspraak.

Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, opties, druk- en zetfouten.

Wij zijn een RDW erkend autobedrijf en maken gebruik van de Nationale Auto Pas.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie