Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Automaat|Navi|Airco

€ 8.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-07-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 194.832 km
Deuren 5
Kenteken 57-RJT-7 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline Automaat|Navi|Airco


€ 8.750,-

Algemeen

Bouwjaar 29-07-2011
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 194.832 km
Deuren 5
Kenteken 57-RJT-7 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 118 kW (161 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam A2 Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Schouwrooij 6
Postcode 5281 RE
Plaats Boxtel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51408639 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.a2autos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.261 kg
Laadvermogen: 599 kg
GVW: 1.860 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieurkleur: Donkergrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline

De apk is geldig tot en met 26-06-2025

Logische NAP rapport is aantoonbaar

De auto rijdt en schakelt uitstekend!





Deze Volkswagen Golf komt uit 2011, werd geleverd van 01-10-2008 tot 31-01-2013 en kostte toen € 36.451,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2011 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 118 kW (160 PK) en een cilinderinhoud van 1390 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 220 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 6,0 liter per 100 km en hij weegt 1261 kg. De APK is geldig tot 26-06-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Wij brengen geen afleverkosten in rekening!

In de avonduren enkel op afspraak geopend.

Kom gerust langs voor een bezichtiging/proefrit.

Bel +31651408639 voor een afspraak!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie