Volkswagen Golf 1.4 TSI Highline AUTOMAAT VIRTUAL NAP
€ 14.999,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 28-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.500 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | NV-614-S Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 168.500 km
![]() |
Deuren | 5 |
Kenteken | NV-614-S Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Store Tilburg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kapitein Nemostraat 107 |
Postcode | 5015 AS |
Plaats | Tilburg |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 83152592 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carstoretilburg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 204 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.191 kg
Laadvermogen: 609 kg
GVW: 1.800 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 121 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Voor miljoenen bestuurders is er eigenlijk maar één merk: Volkswagen. Das Auto. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Scherpe bochten, pittige acceleraties? In de sportstoelen blijft u altijd in positie. Ook led-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Audio-aanpassingen doen zonder de weg uit het oog te verliezen? Daar zorgt de audiobediening op het stuur voor! Zuinig, veilig en ontspannen op pad: dat kan dankzij het aanwezige origineel navigatiesysteem. U verwacht natuurlijk automatische airconditioning in deze auto, en die is er dan ook. Richt al uw concentratie maar op de weg, want de rest wordt automatisch geregeld door de automatisch inschakelbare verlichting, regensensor, adaptive cruise control en parkeersensoren voor en achter. Op een drukke weg heeft u soms ogen in uw achterhoofd nodig. De sensoren aan de achterzijde nemen die functie over en geven een achteropkomend verkeer waarschuwing als een achterligger te dicht op u zit. En deze auto heeft ook lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende buitenspiegels, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en buitentemperatuurmeter als standaard uitrusting.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen Golf samen. De actuele snelheidslimiet, een inhaalverbod en andere verkeersborden. De verkeersborddetectie ondersteunt u tijdens elke rit. Een ongeluk zit in een klein hoekje. Het accident avoidance system kijkt met u mee en helpt om ongevallen te voorkomen. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die waarneemt wanneer de bestuurder tekenen van vermoeidheid vertoont.
Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.
2DE EIGENAAR
BOEKJES AANWEZIG
AUTOMAAT
VIRTUAL COCKPIT
FRONT ASSIST
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.