Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE 2015 NAP | Navigatie | LED Xenon | Bluetooth | PDC | Climate control Airco | Elektrische ramen + spiegels | Lichtmetaal | 2 sleutels | Boe

€ 11.950,-

Bouwjaar 20-02-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 217.487 km
Deuren 5
Kenteken 6-ZPL-77 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI GTE 2015 NAP | Navigatie | LED Xenon | Bluetooth | PDC | Climate control Airco | Elektrische ramen + spiegels | Lichtmetaal | 2 sleutels | Boe


€ 11.950,-

Algemeen

Bouwjaar 20-02-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 217.487 km
Deuren 5
Kenteken 6-ZPL-77 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Thomas Rutten B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Randweg Zuid 40
Postcode 6021 PT
Plaats Budel
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)495 - 218050 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.thomas-rutten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2017
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 39 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,6 s
Topsnelheid: 217 km/u

Maten
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.499 kg
Laadvermogen: 521 kg
GVW: 2.020 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 9 kWh
Accu laden: 3.7 kW

Interieur
Interieur: Antraciet,leder optioneel, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 39 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,5 l/100km (1 op 66,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 11,4 kWh/100km

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket

Het zijn de unieke kwaliteiten van een Volkswagen die zorgen dat hun berijders zo trouw zijn aan het merk. Dat blijkt ook weer bij deze Golf, met zijn doordachte ontwerp en zijn hoogwaardige bouwkwaliteit. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De pluspunten van rijden op benzine en rijden op elektriciteit zijn soms lastig te vergelijken. Dus komt de hybride motor van deze Volkswagen Golf mooi uit. De perfecte combi! U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, warmtewerend glas, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

Met spraakbediening of de knoppen op het stuur regelt u het audiosysteem en het navigatiesysteem met harde schijf, terwijl u uw blik op de weg gericht houdt. Met electronic climate control hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Superstrak parkeren wordt een eitje dankzij de parkeersensoren. Achter het stuur van deze Volkswagen bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Kleine ritjes, grote reizen - altijd een relaxte aankomst dankzij de cruise control. U bent in deze Volkswagen ook voorzien van lederen stuur en versnellingspook, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.

In de Volkswagen Golf heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Met de vermoeidheidsassistent bent u ook op lange ritten veilig op pad. Het systeem geeft een waarschuwing zodra het tijd is voor een pauze.

Inclusief laadstekker en 230V oplader. 

Probeer deze auto uit en maak een proefrit. We zetten 'm graag voor u klaar!

De prijs waarmee wordt geadverteerd betreft een mee

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie