Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline

€ 17.880,-

Bouwjaar 15-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.347 km
Deuren 5
Kenteken SG-345-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline


€ 17.880,-

Algemeen

Bouwjaar 15-05-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.347 km
Deuren 5
Kenteken SG-345-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto Kuypers
Contactpersoon Leon Kuypers
Adres Beneluxstraat 16
Postcode 5061 KE
Plaats Oisterwijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5213434 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autokuypers.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.168 kg
Laadvermogen: 612 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 630 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bosch Car Service Oisterwijk Zekerheidspakket (Inbegrepen):
Bosch Car Service Oisterwijk zekerheidspakket:  (inbegrepen in de verkoopprijs)
(aankoopprijs vanaf € 5.000,-)
? Kilometerhistorie gegarandeerd
? Nieuwe APK-keuring van minimaal 12 maanden
? Vloeistoffen check
? Rdw Tenaamstellingskosten
? 12 maanden garantie


Optioneel Bosch Car Service Oisterwijk Extra zekerheidspakket zie www.autokuypers of boschcarserviceoisterwijk.nl
BOVAG garantie (12 maanden), BOVAG 40-Puntencheck, BOVAG Afleverbeurt, Nieuwe APK

Heeft u interesse? Belt u ons vooraf even voor een afspraak, dan komt u niet voor niets mocht de auto verkocht zijn. U kunt uw huidige auto ook bij ons inruilen.

Schikt het u niet om op reguliere openingstijden langs te komen? Geen probleem! Op afspraak zijn wij er ook voor u na de reguliere openingstijden.

Wij zijn een BOVAG bedrijf en leveren uitsluitend auto's van dealerkwaliteit. Onze auto's zijn voorzien van de onderhoudshistorie zodat u alles kunt verifiëren.

Wanneer deze auto niet precies aan uw wensen voldoet, zoeken wij vrijblijvend naar de gewenste auto in ons netwerk.

Hoewel we bij Bosch Car Service Oisterwijk / Auto Kuypers ons uiterste best doen om alle gegevens correct en compleet in te vullen, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor druk-, zet-, prijs- of systeemfouten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Voor vragen over de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u altijd contact opnemen met ons.

Voor meer informatie kunt u ons bellen op 013-5213434 of mobiel 06-50605535.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie