Volkswagen Golf 1.4 TSI 125pk Sound Edition|ACC|PDC|1e eig|
€ 15.495,-
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 12-12-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.043 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VW-GO-LF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-12-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 61.043 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VW-GO-LF Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | BDR Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Opperstehei 54 |
Postcode | 5508 TR |
Plaats | Veldhoven |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34484836 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bdrautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2017
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 204 km/u
Ledig gewicht: 1.168 kg
Wielbasis: 264 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Energielabel: C
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Nieuw in voorraad!
Een frisse golf 7,5 1.4 TSI met een goede kilometerstand en rijk uitgerust in opties! Het gaat hier om een Sound edition pakket waar je bijna van alle gemakken bent voorzien. Een greep van de goede opties;
- Parkeersensoren voor+achter
- Groot Discovy Pro scherm
- Cruise controle Adaptief
Daarbij is deze auto door ons helemaal afleverings klaar gemaakt waarbij ook het onderhoudsbeurt is gedaan; remmen compleet voor+achter, nieuwe APK komt erop, oliebeurt en de filters (lucht,interieur en oliefilter)
Zie jij jezelf in deze frisse golf rijden neem dan gauw contact op voor een bezichtiging.
= Bedrijfsinformatie =
AFLEVERING:
Wij berekenen geen afleverkosten!
Al onze auto's zijn voorzien van een duidelijke en logische kilometerhistorie
RDW: Wij zijn RDW gecertificeerd.
LIEVER LEASEN/FINANCIERING:
Wij bieden de mogelijkheid om een auto in ons aanbod te leasen of te financieren (zakelijk of particulier). Voor meer info of een afspraak kunt u het beste telefonisch contact met ons opnemen.
AFSPRAAK:
Maak een telefonische afspraak voor een bezichtiging, 7 dagen per week.
Informatie via WhatsApp: 0634484836
BDR Automotive
Tel: 06-34484836
E-mail: info@bdrautomotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.