Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE Navi/Klima/Dealer-onderhouden/41dkm...
€ 26.888,- incl. BTW
![](/img/icon-zoom-nederlandmobiel.png)
Bouwjaar | 24-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 41.631 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-698-GP Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 41.631 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-698-GP Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Accent Best BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Dommel 12 |
Postcode | 5684 PN |
Plaats | Best |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)499 - 378554 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-accent.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden
meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 60 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Interieurkleur: Scale paper
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 26 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basis:
Altijd 12 maanden BOVAG-garantie
Bij Auto Accent bieden we al onze auto's aan met 12 maanden BOVAG-garantie (mits ze jonger dan 10 jaar zijn en minder dan 200.000km op de teller hebben).
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Extra bandenset: Winterbanden
Deze auto verkeert in een goede staat. Het onderhoudsboekje of een uitdraai van het onderhoud en Teller rapport zijn altijd bij de auto aanwezig, KM's zijn gegarandeerd. Deze auto wordt verkocht in opdracht van een klant. Mogelijkheid aflevering met onderhoudsbeurt klik op de website garantiebepalingen en kijk naar onze afleverpakketten. Alvorens U een bezoek aan ons bedrijf brengt, neem dan even telefonisch contact op.
Er zijn mensen die zeggen: het merk maakt me niet uit zolang het maar Duits is. En gelijk hebben ze. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat zie je ook aan deze Golf. De hybride motor combineert het gebruik van brandstof en elektriciteit, en dat maakt van deze Volkswagen Golf een zuinige, slimme auto. Goeie looks? Jazeker! Maar de sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. De slimme koplampen gebruiken de allernieuwste matrix LED-verlichting. Altijd maximaal zicht, nooit verblinding bij de tegenligger. Verder is de Volkswagen uitgerust met: 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, trailer assistent, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en actieve hoofdsteunen.
Ontdek de digitale mobiliteitswereld, met zijn dashboard dat alle noodzakelijke informatie projecteert om jouw reis comfortabel en veilig te maken. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor je. Na een lange werkdag in de file: daar zit niemand op te wachten. Gelukkig helpt de file assis
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
![Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel](https://images.nederlandmobiel.nl/auto/review/4368/volkswagen-golf.jpg)
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.