Volkswagen Golf 1.2 TSI Business Edition R Connected Panoramadak | Navi | Cruise | Sensoren

n.o.t.k.

Bouwjaar 17-06-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.868 km
Deuren 5
Kenteken TS-097-V Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Volkswagen Golf 1.2 TSI Business Edition R Connected Panoramadak | Navi | Cruise | Sensoren


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 17-06-2015
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.868 km
Deuren 5
Kenteken TS-097-V Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.197 cc
Vermogen 81 kW (110 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AJ de Beer Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidslaan 1
Postcode 5121 MN
Plaats Rijen
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)161 - 234922 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.ajdebeerautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2015 - jan. 2015
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 195 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 436 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 625 kg
GVW: 1.760 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 116 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Historie
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Deze Volkswagen Golf maakt een voortreffelijke indruk. Hiermee mag je gezien worden in de stad én op de weg! De R-Line styling geeft deze Volkswagen Golf een aantrekkelijke meerwaarde en rijden wordt een feestje! Niet voor niets is de vraag naar gebruikte Volkswagens zo groot, want de kwaliteit staat ook na een aantal jaren nog buiten kijf, zoals aan deze Golf duidelijk te zien is. Met zijn benzinemotor en handgeschakelde zesversnellingsbak is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De verwarmbare voorstoelen inclusief massagefunctie benadrukken nog maar eens dat we hier te maken hebben met een regelrechte verwenauto. Rijden met pit? Geen punt! De sportstoelen geven steun en stevigheid! Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, halflederen bekleding, adaptieve mistlampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels en donker getint glas achter ook tot de uitrusting van deze complete auto.

De hoogwaardige achteruitrijcamera en het display met hoge resolutie zorgen dat helemaal niets u meer ontgaat van wat er achter de auto gebeurt. Met het navigatiesysteem kiest u de snelste route naar uw eindbestemming. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Audio aan/uit? Andere zender? Volgende track? Even klikken via de audiobediening op het stuur en het is geregeld. Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde DAB-ontvanger. Natuurlijk behoren regensensor, cruise control, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer ook tot de uitrusting van deze complete auto.

Zoals u mag verwachten van deze Volkswagen Golf is hij uitgerust met een reeks aan actieve veiligheidssystemen. Vermoeid achter het stuur zitten vergroot de kans op een ongeval. Vermoeidheidsherkenning waarschuwt tijdig als u aan een rustpauze toe bent. Rempedaal, handrem - allemaal niet meer nodig bij stilstaan op een helling. De hill hold control zet 'm onbeweeglijk en veilig vast tot u weer gas geeft.

Hebben we u nieuwsgierig

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie