Volkswagen Caddy 2.0 SDI

€ 2.450,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-01-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 172.113 km
Deuren 4
Kenteken 76-VLJ-3
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Algemeen

Bouwjaar 14-01-2008
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge Marge
Kmstand 172.113 km
Deuren 4
Kenteken 76-VLJ-3
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.968 cc
Vermogen 51 kW (69 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van der Heijden Auto's Nistelrode
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres kleinwijk 26
Postcode 5388 PR
Plaats Nistelrode
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51256549 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanderheijdenautosnistelrode.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Kleur: Onbekend metallic

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 20,1 s
Topsnelheid: 142 km/u

Maten
Wielbasis: 268 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.365 kg
Laadvermogen: 700 kg
GVW: 2.065 kg

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Emissieklasse: Euro 4

Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 131 per kwartaal

Deze Volkswagen Caddy komt uit 2008, werd geleverd van 01-12-2003 tot 31-01-2009 en kostte toen € 23.636,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 51 kW (69 PK) en een cilinderinhoud van 1968 cc.

De bus heeft een topsnelheid van 142 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 20,1 seconden. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 6,0 liter per 100 km en hij weegt 1365 kg. De APK is geldig tot 21-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 426,- per kwartaal.Deze Volkswagen Caddy komt uit 2008, werd geleverd van 01-12-2003 tot 31-01-2009 en kostte toen € 23.636,-. Deze originele Nederlandse bus staat sinds 2008 op kenteken, is voorzien van een diesel-motor, heeft een maximum vermogen van 51 kW (69 PK) en een cilinderinhoud van 1968 cc.

De bus heeft een topsnelheid van 142 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 20,1 seconden. Het verbruik van deze bus is gemiddeld 6,0 liter per 100 km en hij weegt 1365 kg. De APK is geldig tot 21-01-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 426,- per kwartaal.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Caddy | Fijner werken

De aanschaf van een bedrijfswagen is altijd een tweestrijd. Voor het bedrijf tellen de gebruiksmogelijkheden en de kosten per kilometer. De gebruiker let juist op het comfort, de uitrusting en de rijeigenschappen. Om bedrijfswagen en personenauto dichter bij elkaar te brengen is de vijfde generatie van de Caddy gebaseerd op de laatste generatie personenauto's van Volkswagen. Zorgt dat voor het beste aanbod voor beide partijen?

Autotest | Volkswagen Caddy Fijner werken

De 5e generatie brengt personenauto en bedrijfswagen dichter bij elkaar. Nog steeds is de Caddy functioneel, maar dankzij meer luxe en verbeterde rijeigenschappen rijdt de Caddy als een personenauto.

Plus

  • rijdt (bijna) als een luxe personenauto
  • fijne combinatie 122 pk motor en automaat
  • rijke, moderne uitrusting

Min

  • matige interpretatie gesproken commando's
  • forse draaicirkel
  • niet beschikbaar als elektrische auto

Conclusie

Weet de vijfde generatie van de Volkswagen Caddy de belangen van wagenparkbeheerders en gebruikers te verenigen? Het antwoord op die vraag is afhankelijk van de specifieke inzet, maar Volkswagen heeft er wel alles aan gedaan om beide partijen beter te dienen dan voorheen. Vanuit rationeel standpunt zorgen meer binnenruimte en een flexibele uitrusting ervoor dat de Caddy op maat is te maken voor iedere klus. Daarbij zorgen de laatste generatie benzine- en dieselmotoren voor lagere kilometerkosten, alhoewel dat niet zo laag is als bij een geheel elektrische auto.

De gebruikers van de Caddy ervaren zonder enige twijfel de grootste winst. Zij ervaren meer luxe en veiligheid dan voorheen. Het verschil tussen de personenauto's en bedrijfswagens is met de komst van de vijfde generatie van de Caddy kleiner dan ooit tevoren. Het verschil zit in zaken die standaard of juist optioneel zijn, maar de functionaliteit en het gemak zijn gelijk. Daarbij zijn de rijeigenschappen sterk verbeterd, waardoor menigeen onderweg bijna zou vergeten dat dit een bedrijfswagen en geen personenauto is. En dat maakt het werken veel fijner!

Deel deze advertentie