Volkswagen Arteon 2.0 TSI R-Line Business+
€ 38.995,- incl. BTW
Bouwjaar | 19-10-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.222 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-376-NX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-10-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 18.222 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-376-NX Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 139 kW (189 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Arjan van Houtum |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Vlonder 7 |
Postcode | 5427 DB |
Plaats | Boekel |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)492 - 327300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfarjanvanhoutum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: jul. 2019 - mei 2023
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 66 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,9 s
Topsnelheid: 237 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 487 x 187 x 146 cm
Wielbasis: 284 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.508 kg
Laadvermogen: 622 kg
GVW: 2.130 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 190 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal
= Bedrijfsinformatie =
AutoHoutum heeft alle moeite genomen om de informatie over deze auto zo goed en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie maar controleer bij aankoop de zaken die je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Er kunnen geen rechten ontleend worden aan de informatie in onze advertentie
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Arteon | Exclusief voor het volk
Vrijwel alle luxe merken hebben er één: een vierdeurs sedan met de ranke lijnen van een coupé. Zo'n auto is exclusief en toch praktisch. Met de komst van de Volkswagen Arteon zou de vierdeurs coupé ook bereikbaar moeten worden voor het gewone volk. Maar helaas, toen de Arteon op de markt verscheen, was deze echter alleen leverbaar met sterke en dus dure motoren. Daardoor was het geen coupé voor het volk, maar voor de elite. Daar komt nu verandering in met de "Arteon 1.5 TSI".
De Volkswagen Arteon is de eerste vierdeurs coupé van een alledaags merk. Gezien de prijs is de 1.5 TSI een prima aanbod en rijdt de auto zo goed als hij er uitziet.
Plus
- vlotte, zuinige 1.5 TSI motor
- innovatieve semi-zelfrijdende functies
- geslaagde vormgeving
Min
- matige hoofdruimte
- interieur minder fraai dan exterieur
Conclusie
De Volkswagen Arteon is de eerste vierdeurs coupé van een alledaags merk. Tot nu toe boden alleen luxemerken dergelijke auto's aan en dat betekende ook "luxe prijzen". Als het gaat om de uitrusting en het uiterlijk, kan de Arteon de vergelijking met vierdeurs coupés van chique fabrikanten goed doorstaan.
Met de 1.5 TSI motor zijn de prestaties uiteraard minder dan die van gespierdere modellen van andere merken, maar daar is de prijs ook naar. Alhoewel de 150 pk sterke Arteon geen overdaad biedt, zijn de prestaties ruim voldoende. Dankzij slimme techniek (cilinder-uitschakeling en zeilfunctie) heeft deze exclusieve auto voor het gewone volk ook nog eens een lage kilometerprijs.