Bouwjaar | 19-08-1981 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.000 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 40-ND-FB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 78 kW (106 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 19-08-1981 |
Categorie | Oldtimer |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.000 km |
Deuren | 2 |
Kenteken | 40-ND-FB Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 78 kW (106 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | M.C. Vos Auto's B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sluisweg 44 |
Postcode | 5145 PE |
Plaats | Waalwijk |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Cabriolet
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Gewichten
Ledig gewicht: 1.030 kg
Laadvermogen: 310 kg
GVW: 1.340 kg
Max. trekgewicht: 1.016 kg (ongeremd 315 kg)
Interieur
Interieur: Zwart met rood geruit , Stof
Milieu
Emissieklasse: Euro 0
Staat
Schade: lichte schade
Verrijdbare schade: Ja
Schadeopmerkingen: Rondom restauratie werk
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1): Transport op aanvraag: Transport naar uw adres, prijs op aanvraag. Transport to your address, price on request. Transport zu Ihrer Adresse, Preis auf Anfrage. Transport à votre adresse, prix sur demande.
De Triumph TR7, gelanceerd in 1974, was een compacte sportwagen die bekend stond om zijn opvallende wigvormige ontwerp, dat sterk afweek van zijn voorgangers. Het werd geproduceerd door British Leyland en was voorzien van een 2,0-liter viercilinder-motor die prima prestaties leverde. De productie eindigde in 1981, en de TR7 wordt herinnerd als een interessante maar controversiële toevoeging aan de Triumph-geschiedenis, met een korte levensduur en wisselende populariteit onder autoliefhebbers. Deze auto is dan ook een van de laatsten in lijn. Door zijn leeftijd wat aangetast maar zeker de moeite waard voor een liefhebber om deze te restaureren. De auto komt met het Nederlandse uitvoerkenteken is dus gemakkelijk op naam te zetten na keuring. Voordeel van dit kenteken is dat u geen schorsingskosten heeft tijden het afwerken van het voertuig.
La Triumph TR7, lancée en 1974, était une voiture de sport compacte connue pour son design cunéiforme distinctif, qui différait grandement de ses prédécesseurs. Produite par British Leyland, elle était équipée d'un moteur quatre cylindres de 2,0 litres qui offrait d'excellentes performances. La production s'est terminée en 1981, et la TR7 est considérée comme un ajout intéressant mais controversé à l'histoire de Triumph, avec une courte durée de vie et une popularité variable parmi les amateurs de voitures. Cette voiture est donc l'une des dernières de la série. Elle est un peu ternie par son âge mais vaut vraiment la peine d'être restaurée pour un passionné. La voiture est livrée avec la plaque d'immatriculation d'exportation néerlandaise, il est donc facile de la mettre à votre nom après inspection. L'avantage de cette immatriculation est que vous n'avez pas de frais de suspension pendant la finition du véhicule.
The Triumph TR7, launched in 1974, was a compact sports car known for its distinctive wedge-shaped design, which differed greatly from its predecessors. It was
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto