Bouwjaar | 26-10-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.222 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TG-172-N Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
€ 7.250,-
Algemeen
Bouwjaar | 26-10-2011 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 130.222 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TG-172-N Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.329 cc |
Vermogen | 73 kW (99 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Reijrink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Julianastraat 53 |
Postcode | 5087 BA |
Plaats | Diessen |
Provincie | Noord Brabant |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)13 - 5041817 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autoreijrink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,3 s
Topsnelheid: 170 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 399 x 170 x 160 cm
Wielbasis: 255 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.045 kg
Laadvermogen: 490 kg
GVW: 1.535 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 550 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 127 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 113 - € 123 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Auto technisch in orde, geldige APK.
Dit afleverpakket bevat: Gratis bandenspanning controle, Gratis technische inspectie, Gratis tenaamstelling, Gratis vloeistofcontrole
Innovatief design, doordachte techniek en een hoog kwaliteitsniveau zijn typische kenmerken van de Japanse automerken. De aandrijving van deze Toyota wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Alleen bij rijden is er brandstofverbruik dankzij het start-stopsysteem. Stilstaan kost niks. Bij de rijke uitrusting horen ook dakspoiler, in delen neerklapbare achterbank, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Het full map navigatiesysteem geeft duidelijke instructies. Zo komt u veilig en vlot aan waar u moet zijn. Met de ingebouwde airconditioning zit u altijd ontspannen achter het stuur. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van parkeerassistent, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Toyota Verso-S samen. Deze Toyota Verso-S is voorzien van Brake Assist, die extra remkracht geeft bij een noodstop.
Neem contact op en we regelen een afspraak!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Toyota Verso-S | Gezinsuitbreiding
Er komt een tijd dat een gewone auto niet meer voldoet. Bij gezinsuitbreiding is meer ruimte nodig. Bovendien worden zaken als betrouwbaarheid, degelijkheid en zekerheid dan belangrijker dan voorheen. In dat geval gaan de gedachten al snel uit naar een Toyota. En juist de Toyota-familie is recent uitgebreid met de ruime en praktische "Verso-S".
De Verso-S is de compacte MPV van Toyota. Helaas weet de Verso-S zich nauwelijks te onderscheiden van de concurrentie. Op alle punten scoort de Verso-S een voldoende, maar niet meer dan dat.
Plus
- compact van buiten, ruim van binnen
- moderne techniek
Min
- zijwindgevoelig
- veiligheidsgordels niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Compacte, ruime gezinsauto's zijn razend populair en daarom is het logisch dat Toyota nu ook een kleine "MPV" aanbiedt. Maar ... Toyota's zijn vaak zo vernieuwend of in ieder geval zo doordacht, dat ze de beste in hun soort zijn. Helaas is de Verso-S niet innovatief en op geen enkel vlak significant beter dan de rest. De Verso-S rijdt zeker niet slecht, maar scoort qua weggedrag desondanks niet meer dan gemiddeld in dit segment.
De Verso-S valt positief op door de enorme ruimte, zowel voor- als achterin. De bagageruimte is buitengewoon makkelijk te vergroten, zodat deze in de praktijk maximaal zal worden benut. Het moderne audio- en navigatiesysteem is ook een echte aanwinst voor de Verso-S. Dankzij de lichtgewicht bouw en de efficiënte motor, is het verbruik aangenaam laag. De Verso-S is daarmee geen revolutionaire auto, maar wel een welkome uitbreiding van de Toyota-familie.