Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD Style

€ 21.995,-

Bouwjaar 18-01-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.932 km
Deuren 5
Kenteken ZR-178-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 145 kW (197 pk)

Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD Style


€ 21.995,-

Algemeen

Bouwjaar 18-01-2018
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.932 km
Deuren 5
Kenteken ZR-178-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 145 kW (197 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Bertens Oisterwijk B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Belgiëstraat 8
Postcode 5061 KG
Plaats Oisterwijk
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5423030 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.goedbeterbertens.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2016 - 2019

Technische informatie
Koppel: 210 Nm
Aantal cilinders: 4
Tankinhoud: 56 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 461 x 185 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.665 kg
Laadvermogen: 605 kg
GVW: 2.270 kg
Max. trekgewicht: 1.650 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Bekleding: Skai
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 122 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Minimaal 15 ltr. brandstof en/of volle tractiebatterij, Nieuwe APK (indien van toepassing), Onderhoudsbeurt volgens schema, Technische controle

'Let's go places', zeggen ze bij Toyota. En wat dat betekent, laten ze ook bij dit model zien. De aanwezige hybride motor is een slimme extra. Tijdens het rijden en remmen laadt de accu bij, zodat de elektromotor de brandstofmotor kan ondersteunen of het zelfs helemaal overnemen. Dat scheelt in kosten! Stoelverwarming hoort ook bij de uitrusting van deze auto. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.

Onder alle omstandigheden perfect zicht op wat zich achter de auto afspeelt: de achteruitrijcamera zorgt ervoor! Met adaptive cruise control houdt de auto zelfstandig afstand tot uw voorligger. Een veiligheidsverhogende optie waarmee u comfortabel onderweg bent. Spraakbediening herkent uw stem en voert opdrachten uit terwijl u beide handen aan het stuur houdt. De auto is voorzien van een trekhaak en is een uitstekende caravantrekker. Elke weg is een bekende weg voor het aanwezige full map navigatiesysteem. Deze Toyota is voorzien van electronic climate control, DAB ontvangst, regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur en versnellingspook.

In de Toyota RAV4 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Verkeersbord-detectie herkent verkeersborden en toont deze op het instrumentarium van de auto. Het Lane-keeping systeem doet precies wat nodig is: waarschuwen en corrigeren bij onbedoelde overschrijding van de rijstrooklijnen. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt. Verder is deze auto uitgerust met hill hold functie en bandenspanningcontrolesysteem.

Klinkt d

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Toyota RAV4 | Meer spanning

Waarom een RAV4? Omdat de Sports Utility Vehcile (SUV) van Toyota een verstandige keuze is. De RAV4 is ruim, veilig, comfortabel en relatief zuinig. Met de komst van de vijfde generatie van de RAV4 wil Toyota echter meer. Behalve verstandig, moet de RAV4 ook nog eens begeerlijk worden. Een proefrit moet uitwijzen of dat gelukt is...

Autotest | Toyota RAV4 Meer spanning

De 5e generatie van de Toyota RAV4 is als vanouds ruim, functioneel en veilig. Voor deze nieuwe versie komen daar het nodige rijplezier, terreinwaardigheid en een uitgesproken vormgeving bij.

Plus

  • vlot en relatief zuinig
  • onderscheidende vormgeving
  • prima weggedrag

Min

  • plotselinge toename rijgeluiden boven 120 km/u

Conclusie

Met de vijfde generatie van de RAV4 vaart Toyota een duidelijke koers. Als vanouds is de RAV4 ruim, functioneel en veilig. Om de RAV4 behalve verstandig ook nog eens begeerlijk te maken, kreeg de nieuwe generatie een meer uitgesproken vormgeving. Dankzij een nieuw platform kon Toyota het comfort behouden, maar biedt de RAV4 meer rijplezier wanneer sportief wordt gereden.

Terwijl de concurrentie inmiddels volledig elektrische SUV's aanbiedt, houdt Toyota vast aan hybride-aandrijving. Het heeft daarvoor diverse redenen. De belangrijkste is dat West-Europa weliswaar klaar is voor de elektrische auto, maar de rest van de wereld nog niet. Bovendien zijn bestuurders niet altijd bereid tot veranderen en/of zoeken ze een auto met vierwielaandrijving. De hybride-aandrijflijn vraagt geen aanpassingen van de bestuurder, maar maakt de RAV4 toch stiller, sneller en zuiniger dan een traditionele SUV. Bovendien is de RAV4 in vierwielaangedreven uitvoering vaardig in het terrein. Door ook nog eens te kiezen voor een combinatie van een bijzonder sterke benzinemotor en een elektromotor, is de RAV4 opwindender en begeerlijker dan voorheen. Zo zorgt de RAV4 letterlijk en figuurlijk voor meer spanning.

Deel deze advertentie